smajo
06.03.06,18:34
Srdečne vás tu všetkých zdravím :)
Som veľmi rád, že som našiel túto stránku, pretože je to presne to, čo potrebujem (aspoň na začiatok).
Zatiaľ nepodnikám, ale už nad tým dlhšiu dobu uvažujem. Pracujem ako vodič, som vyučený automechanik a chcel by som začať podnikať s autosúčiastkami. Ako mladý človek však nemám potrebné skúsenosti a samozrejme ani financie. Počul som však o rôznych pôžičkách, i o nenávratnej pôžičke a chcel by som sa opýtať, či s tým nemáte niekto skúsenosti. Ja som totiž v týchto veciach zatiaľ úplný laik, a tak by som potreboval zistiť nejaké základné veci, teda čo všetko by som musel na začiatok urobiť a vybaviť, aby som sa dostal aspoň o krôčik ďalej, keďže moje podnikanie je zatiaľ len v mojich predstavách...
Budem veľmi rád ak bude niekto z vás ochotný mi poradiť :)
adka2001
06.03.06,18:07
Srdečne vás tu všetkých zdravím :)
Som veľmi rád, že som našiel túto stránku, pretože je to presne to, čo potrebujem (aspoň na začiatok).
Zatiaľ nepodnikám, ale už nad tým dlhšiu dobu uvažujem. Pracujem ako vodič, som vyučený automechanik a chcel by som začať podnikať s autosúčiastkami. Ako mladý človek však nemám potrebné skúsenosti a samozrejme ani financie. Počul som však o rôznych pôžičkách, i o nenávratnej pôžičke a chcel by som sa opýtať, či s tým nemáte niekto skúsenosti. Ja som totiž v týchto veciach zatiaľ úplný laik, a tak by som potreboval zistiť nejaké základné veci, teda čo všetko by som musel na začiatok urobiť a vybaviť, aby som sa dostal aspoň o krôčik ďalej, keďže moje podnikanie je zatiaľ len v mojich predstavách...
Budem veľmi rád ak bude niekto z vás ochotný mi poradiť :)