marcelinka11
22.03.13,19:35
Bola som 10mes zamestnancom, potom som začala pracovať na základe mandátnej zmluvy pre poisťovňu. Mala som len výdavky - na zabezpečenie kancelárie. Môžem si v daňovom priznaní vykázať stratu a potom ju bud. rok odpísať?
Správne si myslím, že príjmy sú podľa §6 ods.2 písm. d)?
Ďakujem
Anik
22.03.13,18:43
prepokladám, že máš kartičku DIČ a si nahlásená na DÚ a na zdravotnerj poisťovni si platíš z minima. Potom si to naozaj môžeš dať do § 6 ods.2 písm. d -samozrejme aj prislúchajúce výdavky
kulmar
22.03.13,19:03
ahojte,

prosím o radu - známa pracuje ako sprostredkovateľ poistania na základe kartičky DIČ - je nezamestnaná - zarobila cca 800 eur - má podať DP a môže si priznať 40 % paušálne výdavky?
Ďakujem za odpoveď.
Zita5
22.03.13,19:04
Neviem či mandátna zmluva patrí pod §6 ods.2 písm.d) .....tam patria príjmy sprostredkovateľov podľa osobitných predpisov 29a). Z Vašej otázky nevyplýva čo konkrétne robíte , či ste registrovaná na DU ako tu už bolo spomenuté a čo je dôležité , či Vás poisťovňa aj registrovala v NBS ....
Mila123
22.03.13,19:06
ahojte,

prosím o radu - známa pracuje ako sprostredkovateľ poistania na základe kartičky DIČ - je nezamestnaná - zarobila cca 800 eur - má podať DP a môže si priznať 40 % paušálne výdavky?
Ďakujem za odpoveď.

podľa môjho názoru taká osoba nemá čo na UP robiť, z pohľadu daní aj poistného SP či ZP je szčo....
Katy a R
22.03.13,19:13
Neviem či mandátna zmluva patrí pod §6 ods.2 písm.d) .....tam patria príjmy sprostredkovateľov podľa osobitných predpisov 29a). Z Vašej otázky nevyplýva čo konkrétne robíte , či ste registrovaná na DU ako tu už bolo spomenuté a čo je dôležité , či Vás poisťovňa aj registrovala v NBS ....
- ak robí pre poisťovňu - tak tá registrácia v NBS by mala byť. Mandátnou zmluvou (predpokladám) má ošetrenú aj prácu v pobočke (v kancelárii) - ale samozrejme, bez upresnenia - ťažko :confused::confused:
Katy a R
22.03.13,19:17
ahojte,