boogie111
25.03.13,20:13
Dobrý večer,

zaujímalo by ma:
živnostník, neplatca DPH, ktorý ponúka služby na dialku ( nie je v kontakte zo zákazníkom ), musí mať registračnú pokladňu alebo stačí keď bude vystavovať faktúry a zasielať ich.
Potom by ma zaujímalo: cca asi polovica mojich zákazníkov budú staršie osoby a myslím si, že nemajú skúsenosti s online banking ( aspoň nie všetci ) tak by som im chcel spolu s fa poslať aj šek, ktorý sa dá zaplatiť napr. na pošte a zaujímalo by ma ako to funguje, či treba mať zmluvu s niakou firmou alebo poštou...absolútne sa v tom nevyznám, tak ak by mi niekto vedel poradiť poprípade navrhnúť akým spôsobom sa mi zákazníci platili?

Za rady vopred ďakujem
tictac7
25.03.13,19:26
...ak nebudeš prijímať platby v hotovosti - erp nepotrebuješ. Zákazníci Ti môžu platby uhrádzať:
- prevodom z účtu na účet
- vkladom na Tvoj účet (v závislosti od banky je táto služba spoplatnená
- poštovým poukazom - na číslo účtu (pošta si však účtuje poplatok)
- poštovým poukazom - vyplateným Tebe na pošte (pošta si účtuje ešte vyšší poplatok, ako v predchádzajúcom prípade)

...s nikým nepotrebuješ mať žiadnu zmluvu uzatvorenú. Zoradila som Ti to od najlacnejšej služby po najdrahšiu....
Mila123
25.03.13,19:27
ale samozrejme záleží aký druh služby poskytuješ, to si neuviedol
boogie111
25.03.13,19:43
nechcem moc konkrétne definovať služby ktoré mám v pláne ponúkať ale bude sa jednať o jednorázové služby alebo rôzne balíky celoročné, ktoré sa budú platiť paušálne ako napr fa za telefón, proste čo si zákazník objedná v daný mesiac taká fa mu príde alebo fixne, že už na celý rok bude stanovený balík a bude sa platiť rovnaká suma...
Ešte by som sa chcel opýtať či existuje nejaky softvér alebo firma ktorá sa venuje tým poštovým poukazum, ktorej by som iba zadal komu by som čo cchel poslať a ono / oni by to za mna urobili alebo to musím všetko sám vypisovať atď?