Cncznalecky
24.04.13,07:46
Firma x mi ponukla cnc stroj vo vybornom stave.Obhliadka trvala 20 min vsetko v poriadku,ukazali servisnu knizku na stroji len 3-4 malicke opravy.
Po zapojeni su so strojom same problemy skryte zavady - predajca sa po telefonate ohanal viete to je pouzity stroj...Leasingovka to iste.
-Po 6 mesiacoch som zavolal autorizovaneho technika ukazal historiu oprav bolo ich cca 22 niektore neopravene,generalna oprava,2x vymena hydraulickeho agregatu.
-prisiel som do leasingovky - odpoved oficialne som nereklamoval nic,cize mi padla 6m zaruka o ktorej som ani nevedel lebo ju mala leasingovka od firmy X a nie ja...
-vypytal som si znalecky posudok od leasingovky,ktory som ani nevidel ale leasingovka ho akceptovala.
-znalecky posudok si dala robit leasingovka firmou X ktora stroj predala.Mna nikto nevyziadal o spravenie znaleckeho posudku.
-znalecky posudok je k stroju 12345 rv 2008 (a na dielni je stroj 458923 rv 1997).nikdy ziadne opravy,nic nemenene,ziadna generalka,fotky od druheho stroja - v posudku.
-este som si skontroloval preberaci ktory som poslal do leasingovky a - prebral som stroj 458923 - v leasingovke niekto prepisal na 12345 - zrejme im system nedovolil vytlacit preberaci s cislom ktore chceli k posudku.
-ja ako najomca som vo vztahu k predajcovi - ako mam zacat risiet situaciu?napadnut leasingovku ze akceptovala znalecky posudok k inemu stroju?ci k stroju ktory neexistuje?alebo napadnut firmu X za podvod so znaleckym posudkom.Stroj by posudkom nepresiel urcite.

Prosim o pomoc a napad ako zacat jednat.Chcel by som stroj vratit na zaklade podvodu a zavadzania zo strany predajcu.
Ice dive
24.04.13,05:59
však vysvetli v leasingovke, že ti predali iný stroj ako mali... predpokladám, že leasingovka začala leasovať stroj a následne zhabali neplatičovi niečo iné o 10 rokov staršie... a to potom posunuli tebe..
Cncznalecky
24.04.13,06:15