Stano545
10.03.06,07:32
Potreboval by som radu:
Priklad:Som živnostník s miestom vykonavania živnosti Šurany.Každy deň dochadzam vlakom ,alebo autobusom do Nitry do inej firmy,kde robim servis strojov priamo v Nitre alebo z tejto firmy ideme na servis do iných miest po SR.Chcel by som vedieť či mam ako živnostník narok na nahradu cestovneho (vlak,autobus,MHD) a narok na stravne. Problem je v tom ,že zakon hovorí ,že by som nemal PRAVIDELNE vykonavať činnosť v tom istom mieste.Tak by som rad vedel nazor odborníkov na danu situáciu.
DanielaSL
10.03.06,06:42
Na stravné nárok máš , na cestovné je môj názor taký , že Šurany - Nitra nie , ale Nitra - iné mesto je nárok na cestovné.
Zita5
10.03.06,06:46
Na stravné nárok máš , na cestovné je môj názor taký , že Šurany - Nitra nie , ale Nitra - iné mesto je nárok na cestovné.

Danielka ale on má prevádzku v Šuranoch . Takže Šurany -Nitra by mohli byť reálne , nie ?
DanielaSL
10.03.06,06:49
Danielka ale on má prevádzku v Šuranoch . Takže Šurany -Nitra by mohli byť reálne , nie ?

Ja len vychádzam z toho, že v tej firme v Nitre robí každý deň, zrejme na základe nejakého vzťahu. Vyjadrila som svoj názor, ja by som to radšej nedala. Dnes veľa firiem zamestnáva miesto pracovnej zmluvy ľudí so živnosťou a myslím, že aj toto bude taký istý prípad.
Stano545
10.03.06,11:16
Takže diety si možem pisať Šurany - Nitra a spať, ale cestovne si nemožem dať do naladov?
DanielaSL
10.03.06,19:38
Takže diety si možem pisať Šurany - Nitra a spať, ale cestovne si nemožem dať do naladov?
No ja som vyjadrila svoj názor, ale posunula by som to , nech sa aj iní vyjadria.
Zita5
10.03.06,20:02
Potreboval by som radu: