PetSte
24.05.13,21:13
Ahojte / zdravim,

som student a zaujimaju ma veci ohladom uctovnictva, rad by som ziskal vseobecny prehlad a zdokonalil sa v tejto oblasti. Je mi jasne, ze momentalne nie som na takej urovni, aby mi niekto za takuto robotu platil. Myslite, ze by bolo realne najst niekoho, komu by som vypomohol, kludne aj zadarmo a na oplatku by mi poskytol nejake cenne rady a skusenosti?
apo
25.05.13,07:34
Veľmi dobrý pohľad na začiatočníka účtovníka. Osobne mám skúsenosti, že bez skúseností v praktickej realizácii účtovníctva sa nám ponúkali do firmy pracovať ale chceli za to peniaze.

Tvoj postup je veľmi sympatický. Získaš prax, ktorú použiješ pri vstupe do reality po ukončení školy.

Skús hľadať takéto uplatnenie v účtovnej firme kde budeš najskôr pripravovať doklady a potom zaskakovať. Najskôr sa naučíš "remeselnej" zručnosti účtovníka a popri tom ak máš otvorené oči a to určite budeš mať prenikneš aj do tajov účtovníctva.

Vysvetlím čo je "remeselná" zručnosť.
To čo vyjde z tvojich rúk musí musí aj dobre a úhľadne vyzerať. Napríklad keď vidím zošívacím strojčekom nacvakané doklady tak si poviem, ž ten človek čo to pripravil je "šmudla". Keď sa takéto doklady nastohujú tak to vyzerá otrasne a okrem toho či pricvaknutý doklad vydrží listovanie v dokladoch je otázne.

Ku remeselnej zručnosti patrí aj to, že odpozoruješ postup spracovania dokladov. Podľa mojej skúsenosti sa dá čas spracovania skrátiť aj o polovicu keď vieš ako nato, teda získaš know how a to je k nezaplateniu.

Držím ti palce.

apo
mondes
25.05.13,09:04