Lucia.ka
19.06.13,10:09
Dobrý deň,
rada by som sa opýtala, či je potrebné poistiť sa tu na Slovensku, aby ma napríklad vzali k zubárovi v UK, alebo, či stačí National insurance, ktoré mi bude automaticky strhávané zo mzdy. Taktiež som počula že je zbytočné zplatiť za poistenie tu, a platiť si ho ešte aj tam. Som študentka, ďakujem.
Katy a R
19.06.13,08:16
asi myslíš komerčné poistenie liečebných nákladov .... nuž, to je na tebe .. nie je povinné
A to ošetrenie zuba - to je to najmenej - ak bude treba akútne - ošetria ťa, len si to zacvakáš.
myslím, že to poistenie je hlavne kôli vážnejším veciam dobré.
Ak máš na mysli klasicé ZP - tak ak budeš poistená v zahraničí, tak by si sa mala u nás odhlásiť zo ZP ..
BXLmiami
19.06.13,10:21
Určite ano.Ani neváhaj.Myslím komerčné poistenie liečebných nákladov v zahraničí.
arizona
19.06.13,10:23
Je lepsie,ak si das radsej zuby, ci ine zdrav.problemy do poriadku doma,pred odchodom.
Zdrav.pripoistenie sa vztahuje na urazy,osetrenie v nemocnici,alebo inu,akutnu pomoc.
Ak budes po dobu prace poistena v zahranici, zrus si na SK zdrav.poistenie. /musis priniest doklad o tom,od kedy si v zahranici poistena/
Katy a R
19.06.13,10:29
skoro každá posťovňa má (v rámci liečebných nákladov) napr ošetrenie dvoch zubov, prípadne nejaký limit na zuby .. ale zuby - to je ozaj najmenej, čo treba riešiť;)
lujza.j
19.06.13,10:32
No....zbytocne to je asi vzdy dovtedy pokial to nepotrebujes,ale ked je problem tak potom uz len kazdy kňúka.....su vyhodne rodinne celorocne poistenia.....
.....a zuby,tak ako je uz napisane.....treba skontrolovat.....ten co ich nema zanedbane.....by problem nemusel mat....
buchač
19.06.13,10:40
Za päť minút je uzatvorená postka

https://www.union.sk/cestovne-poistenie-online

Jednoznačne by som sa nechal ...aj keď čo i len na týždeň...
Keď len na jeden deň idem za hranicu , na pár hodín autom na otočku...oči mám na stopkách ...
lujza.j
19.06.13,10:55
Buchi...celorocna poistka tri osoby,teda akoze rodina cca.50€ v uniqe