leah
22.06.13,08:22
dobrý deň, chcela by som znovu otvoriť tému vychovávateľky v škd..pracujem ako vychovávateľka s praxou 1 rok v škd,vzdelanie VŠ II stupňa.
V škole kde pôsobím nám skončil adaptačný proces vo februári, aby mi nemuseli zvýšiť plat zo súčasných 380 E,dohodli sme sa na odložení tohto procesu do konca šk.roku-súhlasila som. Potom si vymysleli, že mi môžu uznať len VŠ I. stupňa lebo II stupen a10 pl trieda je pre nich likvidačná a nebudú ma môcť zaplatiť-aj s tým som súhlasila. Teraz mi dala personalistka podpísať oznámenie o ukončení zmluvy na dobu určitú..Ako vysvetlenie bolo, že mám ísť na úrad práce, keď bude dosť detí budúci školský rok mi zavolajú...Je takéto jednanie normálne?
veronikasad
22.06.13,06:24
Mala si pracovnú zmluvu na dobu určitú, alebo si v priebehu školského roka podpisovala dohodu o zmene pracovnej zmluvy ?
leah
22.06.13,06:34
normálna pracovná zmluva na dobu určitú, s tým, že mi ju v júni automaticky predĺžia na další školský rok. Podmienky sa menia za pochodu a podľa nálady vedenia.
veronikasad
22.06.13,06:37
Nepracujem v rezorte školstva, ale v školstve je takáto prax bežná - aby ušetrili, posielajú cez prázdniny na UP. Pracovný pomer na dobu určitú končí dohodnutým dňom - nepredlžuje sa "automaticky".
leah
22.06.13,06:40
je mi jasné, že doba určitá končí dohodnutým dnom no pri jej podpise to bolo vysvetlené tak, že dnom ukončenia podpíšem novú zmluvu na další školský rok..
veronikasad
22.06.13,06:42
Možno si pre školu drahá pracovná sila a majú vo výhĺade lacnejšiu (na základe info v prvom príspevku).. Len by som považovala zo strany vedenia za seriozne, aby ti to povedali na rovinu, aby si si vedela hľadať novú prácu a nečakať do septembra.
leah
22.06.13,09:39