majoham
13.03.06,15:04
Situacia:
Skoncil som VS v januari 2006, zivnost mam od septembra 2004, v roku 2005 som poberal honorar za pisanie, zamestnal som sa od 1. februara 2006.

Danove priznanie za rok 2004 som mal minimalne, kedze som podnikal az od septembra, nevysli mi ziadne odvody ani dan. Do zdravotnej poistovne som si zacal platit od jula 910 Sk, potom od septembra to bolo menej kvoli tomu ze som bol este student. Do socialnej som neplatil nic.

Za honorar v roku 2005 som odvadzal dan, po tom ako som si uplatnil odpocitatelnu polozku a odratal naklady od prijmov zo zivnosti mi nevychadza do danoveho priznania 2005 ziadny zaklad pre vypocet dane (mal by som mat preplatok dane z toho co som odviedol z honorarov).

Ako bude riesena moj situacia pre odvody v roku 2006, ked som riadne zamestnany na pracovnu zmluvu a popri tom podnikam na zivnost? Zamestnavatel odvadza za mna dan, socialne, zdravotne a vsetky potrebne odvody.

Budem musiet platit zdravotne, socialne, pripadne este nieco v roku 2006, alebo mam opat do danoveho priznania v roku 2007 za rok 2006 pokoj?

Nevedel som to jasnejsie napisat, tak ak su nejake kontrolne otazky zodpoviem.

Vopred Dakujem
Zaciatocnik
ajobs
13.03.06,14:45
Situacia:
Skoncil som VS v januari 2006, zivnost mam od septembra 2004, v roku 2005 som poberal honorar za pisanie, zamestnal som sa od 1. februara 2006.

Danove priznanie za rok 2004 som mal minimalne, kedze som podnikal az od septembra, nevysli mi ziadne odvody ani dan. Do zdravotnej poistovne som si zacal platit od jula 910 Sk, potom od septembra to bolo menej kvoli tomu ze som bol este student. Do socialnej som neplatil nic.

Za honorar v roku 2005 som odvadzal dan, po tom ako som si uplatnil odpocitatelnu polozku a odratal naklady od prijmov zo zivnosti mi nevychadza do danoveho priznania 2005 ziadny zaklad pre vypocet dane (mal by som mat preplatok dane z toho co som odviedol z honorarov).