chalupárka beťárka
06.07.13,19:59
Neviete mi niekto poradit,kolko cca stoja stavebne prace v BA na m2,konkretne - zhodit staru omietku,dat novu a vymalovat ? Ide o stary 200 rocny dom, steny su z nepalenej tehly,omietka by mala byt vapeno-pieskova...
buchač
06.07.13,18:20
Veľa..................;):rolleyes::mee::---:D

Materiál je tá najmenšia položka ...ale tá práca ...
Ja teraz robím stierky v izbách ( Feinputz ) na tej mojej chalupe ...
Jedna ma zatiaľ vyšla na tých cca 250 €...z toho materiál 1/4 zo sumy..

Podotýkam a zdôrazňujem , že cena práce je neporovnateľne nižšia oproti firme ...
chalupárka beťárka
06.07.13,18:23
asi aj to je pravda,ale bola by som vdacna za konstruktivnejsiu a presnejsiu odpoved :)
lujza.j
06.07.13,18:28
hmmm...kde je asi v BA 200ročný dom?
buchač
06.07.13,18:57
Keď dáš konštruktívnejšie a presnejšie info , tak aj odpoveď bude taká ......
chalupárka beťárka
06.07.13,19:46
no ja som uplny laik,co som napisala,je to,co viem,budu to robit majstri,takze platit budem aj material aj pracu...este mi nedali kalkulaciu a chcem sa vyhnut tomu,aby som nepreplatila.....zaujima ma nejaka priblizna suma,co si pytaju za m2 (material + praca),staci cca od-do
lapejko
06.07.13,19:54
1,00 - 3,00 za osekanie starej omietky, 8,00 - 14,00 za novú, maľovanie do 4,00/m2, k tomu možno ešte vypratanie sute, zalepenie okien, dverí a podláh...
chalupárka beťárka
06.07.13,21:03
dakujem,dufam,ze to je cena za pracu+material,ci nie ?
buchač
07.07.13,03:50
Pozri v hentej téme , už bola taká debata ...
http://www.porada.sk/t55765-primerana-cena-za-rucne-robene-omietky.html
lapejko
07.07.13,20:21
komplet, jasné
chalupárka beťárka
07.07.13,21:26
vdaka este raz
buchač
08.07.13,05:10
Lapejko ....toto sú ceny na východe ?????
Potom aké cifry sa na západe pýtajú ???

Za jeden meter štvorcový mi to vychádza 13 € - 21 €
Čiže :
Za 100 m2 = 1300 € - 2100 €
Za 200 m2 = 2600 € - 4200 €