Romanaka22
16.07.13,09:33
Dobrý deň,
prosím Vás začínam účtovať firmu s.r.o. v novom účt.programe Humanet (doteraz iný a musím všetko od začiatku kôli podaniu dodatočného DP),
vedel by ma niekto nasmerovať ako začať? Pravdepodobne nemám dobre zapísané ani počiatočné nastavenia o firme, a čo všetko tam treba než začnem účtovať. Mám aj príučku, ale nemám čas ju teraz študovať ak sa nájde dobrá duša čo bude mať so mnou trpezlivosť budem povďačná. Alebo aj osobne zaučiť, samozrejme nie zadarmo. Ďakujem
tictac7
16.07.13,08:34
....a oni nemajú nejakú linku, kde si môžeš zavolať?
Romanaka22
16.07.13,10:09
majú ale ja potrebujem niekoho kto bude pri mne sedieť najskôr už s reálnymi dokladmi ináč sa do toho nedostanem..ja som úplný začiatočník, mala som kurzy aj školu ale to nestačí aby som získala prax..
Rozalka
16.07.13,10:17
Ja by som začala tým, že si poštudujem príručku - ak sa ti aj vo firme niekto ozve, ak sa priznáš, že si ju nečítala, ani sa s tebou nebudú baviť. A ani by som sa nečudovala - niekto práce píše príručku a ty by si to chcela zvládnuť bez jej prečítania.
tictac7
16.07.13,10:39
...tak by som to ohodnotila asi tak - je jedno aký program by to bol, vždy pomoc potrebuješ. Tak im zavolaj a dohodni si školenie. Ničo také neorganizujú? Pre nového zákazníka zdarma?
Romanaka22
29.07.13,05:54
školenie majú, ale len na východe a potom online cez skype, príučku mám vytlačenú preštudovanú a aj videonávody...
veronikasad
29.07.13,06:04
Ak chceš niekoho, kto bude pri tebe sedieť, bolo by vhodné uviesť aspoň mesto, v ktorom sídli firma
kremienok76
29.07.13,06:24
ideš robiť DDP, ktorý rok ? To ideš robiť "kvázi" revíziu účta alebo vieš aká je tam chyba ?
Romanaka22
29.07.13,14:37
od júla minulého roka,je tam viac chýb lebo na rýchlo som podávala daňové priznanie a a ešte k tomu si šéf zmyslel tento účto program tak to tam chcem nahodiť všetko bez chýb a odznova...
kremienok76
29.07.13,18:33