mosaicx
16.07.13,21:48
Zdravicko, chcel by som dat dokopy par ludi, s ktorymi by sme zbuchali blog o vede a technike. Prekladali by sme US clanky, pisali vlastne, neskor pripadne robili recenzie. Kazda pomoc vitana. Som fanusik vedy a techniky ale nemam vela casu na pisanie prispevkov.

Dakujem :)
misoft
16.07.13,20:15
Otázka - a čo autorské práva pôvodných článkov? Alebo si myslíš - opíšem - preložím - cudzím perím sa popýšim?
mosaicx
17.07.13,07:14
Nie urcite nie, so suhlasom povodnych stranok..
misoft
17.07.13,15:42
No ja len toľko - pokiaľ by si preberal články napr. z http://www.pcmag.com/ - tak pochybujem, že ti poskytnú licenciu na preklad (pozri sa dole na stránku - tam to majú jasne napísané).

Use of this site is governed by our Terms of Use and Privacy Policy.Copyright 1996-2013 Ziff Davis, Inc. All Rights Reserved. PC Magazine is a registered trademark of Ziff Davis, Inc. Reproduction in whole or in part in any form or medium without express written permission of Ziff Davis, Inc. is prohibited.
mosaicx
18.07.13,09:42
Dik, ale tych zdrojov je hrozne vela odkial sa da cerpat..
Ale vidim ze tu nikoho kto by sa pripojil nenajdem tak nic...
misoft
18.07.13,18:39
Na toto ti odpoviem inak - autor vydá článok, iný ho preberie na základe licencie od pôvodného autora. Ty ak preberieš článok od toho "iného" on ti licenciu udeliť nemôže (lebo nie je autorom a nemá právo dať na pôvodný článok licenciu) - takže by si aj tak porušil autorské právo (dokonca dvakrát - pôvodného autora a licencovaného poskytovateľa).
buchač
18.07.13,18:58
Zdravicko, chcel by som dat dokopy par ludi, s ktorymi by sme zbuchali blog o vede a technike. Prekladali by sme US clanky, pisali vlastne, neskor pripadne robili recenzie. Kazda pomoc vitana. Som fanusik vedy a techniky ale nemam vela casu na pisanie prispevkov.
Dakujem :)