smoulinkkka
22.07.13,10:14
Dobrý deň, chcela by som poprosiť všetkých odborníkov z praxe, aby sa mi vyjadrili v rámci možností a ak im to nevezme príliš veľa času k téme: Nedostatky a nezrovnalosti právnej úpravy zdaňovania v SR. Ste spokojní s našou legislatívou upravujúcou zdaňovanie na Slovensku? Aké nedostatky/nezrovnalosti ste vo svojej praxi postrehli, čo by ste zmenili? Je pre Vás pri výkone svojej profesie dostatočne prehľadná? A naopak, ak je tu niekto, kto nie je priamo z praxe a nestretáva sa dennodenne s otázkami zdaňovania, ale niekedy niečo riešil, na aký problém narazil? Ako spolupracujú Finančné úrady SR pri riešení problémov, sú ochotní poradiť, vysvetliť? Akékoľvek postrehy ma určite potešia. Ako študentka vysokej školy som si vybrala túto tému na svoju diplomovú prácu, ale nakoľko nemám skúsenosti z praktického hľadiska, rada by som aj tento pohľad zahrnula do svojej práce, nepoužila v nej len prázdne teoretické bláboly, ale skúsila nielen seba obohatiť o nové poznatky. Za každú jednu reakciu vopred ďakujem a prajem krásny letný deň. :)
zlatica76
22.07.13,09:06
Možno sa ti nebude páčiť, čo ti napíšem, ale je to môj názor :)

Získavanie informácií na porade je krásna a lákavá možnosť (navyše, okrem napísania otázky to nevyžaduje žiadnu námahu). Ale je anonymná, takže ti tu môže jeden človek popísať také bludy, že sa z toho zblázniš. A pochybujem, že v diplomovej práci sa môžeš odvolávať na taký anonymný zdroj, ako je internetové diskusné fórum.