AdrianaDk
22.07.13,18:56
Prosím vás potrebujem surne poradiť, neviem ako si mám vypočítať výšku mesačného výkazu, nakolko s tým nemam ziadnu skusenost- mám bar kde som mala niekoho na dohodu ( od 29.06 .2013 - 15.07.2013) dávala som jej 1,95 hod. na hodinu, a pracovala 10 hodín týzdenne, prihlasila som ju na SP aj na ZP no neviem ako si mám vypočítať mesačný vykaz.....poradíte mi s tým prosím vás? dakujem vám
kremienok76
22.07.13,18:18
Ktorý výkaz máš na mysli ? Je to dohodárka musíš urobiť klasickú mzdu za jún ak pracovala aj v júly tak potom aj za júl. Teda všetky výkazy SP, ZP, DU.
AdrianaDk
22.07.13,18:26
prosím ta a môzes mi konkretne napisat ako sa to všetko rata? pretoze som uplny začiatočník a nikdy som to nerobila a nechcem to zle vypísať...nechcem ta tým zaťažovať no nema mi kto poradiť, tak preto som napísala na toto forum...dakujem velmi za ochotu
kn-alka
22.07.13,18:32
mzdy robíš ručne alebo máš aspoň nejakú demo verziu miezd? Mzdový program ti všetko vypočíta, dokonca aj vytlačí..... ak robíš ručne, stiahni si zo stránky SP tlačivo mesačný výkaz aj návod na vyplnenie, sú tam uvedené aj výpočty.
kremienok76
22.07.13,19:03
Najlepšia by ti bola demoverzia ako píše kn-alka. Musíš si vypočítať hrubú mzdu 1,95€x počet odpracovaných hodín, z totho vypočítať odvody tvoje aj pracovníka, potom buď ponížiť o nezdaniteľnú časť základu dane, ak nie tak vypísať, podať aj prehľad na DU a zaplatiť daň za zamestnanca. Nie je to také jednoduché ako to vypadá. A potrebuješ aj nejaký podklad do účta ako si to vypočítala.
AdrianaDk
23.07.13,08:02
este nemam kupeny program takze to budem robit ručne, som prihlasena na stranke SP tak to budem cez tu stranku posielat, len mi prosim ta porad, ja kedze som živnostník, a mám bar v ktorom som mala jednu babu na dohodu, ona je evidovana na UP tak v tom mesacnom vykaze mam vyplnit iba úrazove poistenie a garancne poistenie?to sa vztahuje pre dohodarov? a tu mesacnu mzdu mam kde vyplnit?dakujem ti za ochotu
mondes
23.07.13,08:16