mucina
16.03.06,10:50
ahoj poraďáci, mám takú otázku a dosť mi to vŕta v hlave.
Ja som bola tento rok študentkou va VŠ do 25. 05. 2005, potom som sa evidovala na úrade práce, od 01. 08. 2005 som zamestnala ale na dohodu o vykonaní práce a potom od 21. 11. 2005 som išla na pracovnú zmluvu.
mám v tom teraz chaos, neviem či mi má ročné zúčtovanie poistného robiť zamestnávateľ aké tlačivo má vypísať , myslím si, že asi typ X. A taktiež neviem, či mi tam má zarátať aj odmeny z dohody o vykonaní práce. Ja som si totiž vtedy platila zdrav. poistenie sama. mám v tom chaos. díky za každú odpoveď.
mucina
16.03.06,10:37
asi je to zvláštna otázka, keď sa na ňu nikto nechytá.
Barbara
16.03.06,10:42
ahoj poraďáci, mám takú otázku a dosť mi to vŕta v hlave.
Ja som bola tento rok študentkou va VŠ do 25. 05. 2005, potom som sa evidovala na úrade práce, od 01. 08. 2005 som zamestnala ale na dohodu o vykonaní práce a potom od 21. 11. 2005 som išla na pracovnú zmluvu.
mám v tom teraz chaos, neviem či mi má ročné zúčtovanie poistného robiť zamestnávateľ aké tlačivo má vypísať , myslím si, že asi typ X. A taktiež neviem, či mi tam má zarátať aj odmeny z dohody o vykonaní práce. Ja som si totiž vtedy platila zdrav. poistenie sama. mám v tom chaos. díky za každú odpoveď.


príjmy z dohôd od 1.1.2005 do 31.8.2005 sa nerátajú do RZ poistného, len príjmy od 1.9.2005 do 31.12.2005 .
viac sa dozvieš keď sem klikneš- na link od p. Mihála:
http://www.porada.sk/showthread.php?t=22243&highlight=ro%E8n%E9+z%FA%E8tovanie+poistn%E9ho:D
jana32
16.03.06,11:58