danulka55
21.09.13,12:11
interierove dvere
danulka55
21.09.13,10:13
mam na Vas prosbu a zaroven sa chcem poradit s mojou negativnou skusenostou..
Objednala som si dyhovane dvere do celeho bytu, majitel bol ochotny, dokonca mi urobil vzorkovnik odtienov, lebo mi klasicky buk resp. svetle odtiene vobec nevyhovovali, prisiel zamerat, na zaklade vzorkovnika som si vybrala odtien - jednoznacne som mu povedala, ze wenge nechcem, ze to potrebujem podla odtiena..uistil ma, ze to bude rovnake a nemusim sa bat...vsetko OK..lenze, ked prisli dvere a tu nastal problem - su tmave - ked poviem tmave, tak tmave, skoro az do cierna...hned som mu volala, vysvetlil mi, ze on za to nemoze, ze to je letne a zimne drevo a jednoducho to tak chytilo? som laik co sa tyka tohoto, tak som zavrela vosetky "4oci" aj ked asi som urobila chybu, nakolko nie je to odtien podla dohody, resp je to az cierne a ja som si kupila hnede...moje dalsie sklamanie prislo hned o par minut, jedny dvere poskodene, na druhych sklo poskodene...volala som mu a na to mi povedal, ze to nie je mozne...pytal si robotnika, ten mu povedal, ze ale je to fakt ako vravim ja, ze to opravia..dvere odniesli, nezaplatila som im celu sumu...moje zistenie na druhy den je take, ze som nasla dalsie poskodenia..akurat citam ochranu spotrebitela, ze do 7prac. dni sa da tovar vratit...viete mi niekto poradit co s tym?asi som urobila chybu a mala som ich poslat hned prec aj s tymi dverami..kedze nekupujem dvere kazdy den a kompletnej prerabky mam plne zuby, prosim Vas o radu - pomoc..