dana1863
30.09.13,21:27
Po zrušení zmluvy s Telekom mi zablokovali telefon , ale po 10-ich mesiacoch mi začali posielať mesačné faktúry na sumu 5,03€ , lebo číslo je údajne aktívne a vraj sa zmluva nedá zrušiť pokiaľ mám podlžnosť. Ako sa dá emailom nadviazať komunikácia s Telekomom , ked nereagujú na formulár na ich vebovej stránke.
arizona
30.09.13,19:35
Chod osobne na zakaznicke centrum,tak to najskor vyriesis.
pankratz
30.09.13,19:41
Ja som vypovedal pevnú telefónnu linku po 44 rokoch, ale bol som osobne na zákazníckom centre. A tam som si aj vybavil internetové pripojenie. Všetko promptne, bez závad , a internet ako samoinštaláciu. Žiadne doplatky, vyhrážky, ani penále.
meha
01.10.13,04:38
Telekom reaguje,len im to trvá .No ak im napíšeš office@telekom.sk,osobná skúsenosť a do druhého dňa sa ti neozvú,pripomeň sa im,so mnou komunikovali .Musíš ale uviesť okrem svojho emailu aj svoj číslo zákazníka ,prípadne adresu.Ináč so zrušením zmluvy v prípade podlžnosti nepochodíš.Každý chce svoje peniaze.Blokovanie nastáva pri viacerých neuhradených faktúrach za služby,nie po zrušení zmluvy.