Bizzy
12.10.13,08:30
Ahojte,
prosim Vas je niekde zakotvene kolko ma banka lehotu na to aby odpovedala na staznost ktora jej bola zaslana? Potrebujem vediet termin ktory je pre nu zavazny a opriet sa o to ale neviem kde to najdem.
luja5
12.10.13,08:08
A čoho sa sťažnosť týkala? Išlo vo svojej podstate o reklamáciu súvisiacu s nejakou platobnou službou, ktorú banka poskytuje? Alebo o sťažnosť na správanie sa zamestnanca banky? Alebo ...? Možno keď upresníš, skôr sa nájde niekto, kto Ti poradí.
Bizzy
12.10.13,08:20
chcem poslat staznost aj na postup zamestnancov ale zaroven aj na to ze som zaslala do banky staznost nedostala som na nu uz skoro pol roka odpoved takze chcela by som nast ci j eniekde zakotvene ze maju na to napr 30 dni alebo pod, - o co sa opriet, sme z nich zufali
draik
12.10.13,10:06
Pozrite si obchodné podmienky.
luja5
12.10.13,10:54
Odpoveď by som hľadala v zákone, ktorý súvisí s podstatou Vašej sťažnosti. Ak podstatou sťažnosti bola reklamácia týkajúca sa platobných služieb, tak v zákone č. 492/2009 Z.z. o platobných službách ... (§ 89), ak platobného styku, tak v zákone č. 510/2002 Z.z. o platobnom styku...(§ 66)...
Pohľadala by som, či banka nemá info na svojej internetovej stránke, pozrela by som si jej reklamačný poriadok...
Možno by Vám pomohol bankový ombudsman, jeho konanie-služby sú bezplatné (http://www.bankovyombudsman.sk/).
luja5
12.10.13,10:56
Podstata tej prvej sťažnosti stále nie je jasná, v tomto zmysle som pridala svoj príspevok.