mrož
21.03.06,00:27
V oktobri 2005 som zacal ako student podnikatelsku cinnost (SZCO), pricom moje prijmy boli mensie ako 43 968 Sk. Z viacerych zdrojov som sa docital, ze pokial prijmy nepresiahli tuto sumu a nevykazujem stratu (vydavky som mal mensie ako 43 968 Sk), nemusim podavat DP. Ako to teda vlastne je? Nebudu mi nahodou na zaklade DP vypocitane v juni odvody? Dakujem za odpoved.
Melnick
20.03.06,23:51
V oktobri 2005 som zacal ako student podnikatelsku cinnost (SZCO), pricom moje prijmy boli mensie ako 43 968 Sk. Z viacerych zdrojov som sa docital, ze pokial prijmy nepresiahli tuto sumu a nevykazujem stratu (vydavky som mal mensie ako 43 968 Sk), nemusim podavat DP. Ako to teda vlastne je? Nebudu mi nahodou na zaklade DP vypocitane v juni odvody? Dakujem za odpoved.

Podať DP nemusíš.
Musíš podať ,len v prípade,že aj pri neprekročení hranice
43 968 si vykázal stratu.
Ale ja neveriaci Tomáš, by som podala aj nulové,aj
makové,aj takové.
Odvodová povinnosť do SP by Ti vznikla v prípade že Tvoj
príjem by bol vyšší ako hranica 82800-pre r. 2005
Do ZP - si pozri : ZP v kocke.
Jozef I
21.03.06,05:54
môj názor je, ze pokial mu bol vydany zivnostensky list a funguje ako SZCO, tak je povinny podat DP vzdy, bez ohladu na vysku svojho prijmu.
Yvvetta
21.03.06,06:06
Súhlasím s Jozefom. Ako SZČO musí podať DP.
STRELEC
21.03.06,06:16
V oktobri 2005 som zacal ako student podnikatelsku cinnost (SZCO), pricom moje prijmy boli mensie ako 43 968 Sk. Z viacerych zdrojov som sa docital, ze pokial prijmy nepresiahli tuto sumu a nevykazujem stratu (vydavky som mal mensie ako 43 968 Sk), nemusim podavat DP. Ako to teda vlastne je? Nebudu mi nahodou na zaklade DP vypocitane v juni odvody? Dakujem za odpoved.

Veľmi šikovný nový poraďák. Som na Porade dlhšie, ale anketu neviem zadať. A on vida - v prvom príspevku!