madel
01.11.13,12:22
Skončila som VŠ II,stupeň odbor Pedagogika. Momentálne pracujem ako vychovávateľka aj asistentka aj školská knihovníčka. Pani riaditeľka mi spojila tieto úväzky aby mi vyšiel 100percent úväzok ktorý mi vyplýva zo zmluvy na dobu neurčitú a pracovný čas 36,5 hodiny. Moja otázka je nasmerovaná k tomu že mi p. riaditeľka po skončení VŠ zmenila funkčný plat iba vo vychovávateľskej činnosti a preradila ma podľa zákona do 10triedy asistentskú mi nezdvihla a ponechala ma v tej istej triede ako predtým. Postupovala nadriadená správne?
jana1972
04.11.13,09:07
Asistenskú ti ani dvihnúť nemôže - viď nižšie:
Každému pedagogickému zamestnancovi, ktorého zamestnávateľ zaradí do adaptačného vzdelávania a s tým súvisiaceho kariérového stupňa začínajúci pedagogický zamestnanec prináleží príplatok začínajúceho pedagogického zamestnanca. Začínajúci pedagogickí zamestnanci s požadovaným úplným stredným vzdelaním sa zaraďujú do 7. platovej triedy. Teda, ak zamestnávateľ zaradí pedagogického asistenta s úplným stredným vzdelaním do adaptačného vzdelávania, tento je tým zaradený do kariérového stupňa začínajúci pedagogický asistent a prináleží mu zaradenie do 7. platovej triedy a príplatok začínajúceho pedagogického zamestnanca, ktorý je v súčasnosti v tomto prípade 25 €.