Noguluxo
03.11.13,01:52
Prajem pekny den,
hladal som na Googli ako najlepsie som len vedel, ale vsetky diskusie k danej teme su minimalne 2 roky stare. Za tu dobu sa mohli pomery v ramci uctovnych programov dost zmenit a rad by som sa dozvedel, aktualne, ktory zo stvorice MRP, Moneys3/s4, Alfa a Pohoda by ste odporucili a preco.
Bolo by dobre este povedat, ze som nikdy so ziadnym uctovnym programom nerobil. Chcem hlavne ziskat nejake referencie alebo skusenosti od ludi, ktori sa v tom vyznaju, aby som nesliapol vedla. Ide o vlastne o to, ze mame rodinnu firmu, kde sa pouziva zastaraly uctovny software. Firma napreduje, na vsetko je malo casu a tato otazka sa neriesi. Kedze som student a mam vela volneho casu, chcem aspon nejako pomoct. Uvedomujem si, ze v programe nebudem pracovat ja a kazdemu vyhovuje nieco ine. Preto som aj nainstaloval skusobne verzie uctovnych programov do pocitaca vo firme, aby si to prislusna osoba vyskusala. Chcem vsak vediet, aspon teoreticky na zaklade Vasich skusenosti, ci si vyberie dobre.
Ak to pomoze, jedna sa o zivnost(JU), vyrobny podnik, 4000+ faktur rocne.
Este som zabudol dodat, ze uctovnictvo robi externa firma, cize priamo vo firme sa pracuje hlavne so skladom, objednavkami a fakturami, knihou jazd atd.
Dakujem pekne za vsetky konstruktivne odpovede :)
Andrej13
03.11.13,12:47
Ja používam POHODU na všetko, na JÚ podľa mňa stačí aj Alfa. Vo všetkých sa dá pracovať, tak to asi bude záležať od sympatií Vášho účtovníka.
viemviac26
07.11.13,09:13
je to ako píše Andrej13. Záleží na tom na čo je naučená účtovníčka. Alfa v pohode. našla som okrem už spomenutých ešte keepi. osobne na tom nerobím a skúsenosti okolia nepoznám, ale možno je to jedna z možností.
Dav
07.11.13,09:31
MRP K/S. jednoduchý na ovládanie, prístup k tým istým dátam z hocikade. MRP Vizuál - jednoduché exporty/importy. Odporúčam.
mariana97
07.11.13,13:37
ja mám tiež pohodu,začínam,ale každý v čom sa naučí robiť na to nedá dopustiť.
lolik
08.11.13,08:44