melchorka
24.11.13,14:14
Dobrý deň,
Môj „problém“ spočíva v tom, že sa neviem nájsť. Študujem už 3. rok na VŠ – sociálnu prácu, ale neviem či je to odbor ktorý má napĺňa, baví, neviem či mám pokračovať aj na druhý stupeň. Keď sa ma niekto spýta, čo ma baví, ja jednoducho neviem. Niektorí ľudia radi kreslia, hrajú na hudobný nástroj.. ja nie. Asi som ešte neobjavila „to svoje“, alebo, čoho sa bojím, že som to premrhala... Iste mám nejaké záľuby, rada čítam knihy, rada lyžujem, alebo idem na turistiku, do prírody. Ale aspoň si nemyslím, že je to niečo, s čím sa môžem v život uplatniť.. Veľa ľudí má svoju vysnívanú prácu. Ja ani neviem na čo sa hodím. Niekedy ma prepadnú pochybnosti, či sa vôbec na niečo hodím. Viem, že áno, ale to, že to neviem objaviť.. to ma začína deprimovať, cítim zmätok, neistotu. Teraz sa tak veľmi hovorí o osobnostnom raste, o tom, že si máme ísť za svojimi snami, túžbami. Áno ja by som veľmi rada! Naozaj sa chcem naplno venovať niečomu čo ma bude baviť, v čom budem vidieť zmysel. Chcem pre to robiť všetko, byť pre to zapálená. „Len“ neviem čo by to malo byť...