Dotka
25.11.13,12:32
zdravím,
na vianoce som sa rozhodla, že by som si zaobstarala elektronickú čítačku kníh. kedže som študentka a na mojom odbore máme niečo ako povinnú literatúru (slovenskú aj svetovú) myslím že by to bolo dobré riešenie. prešla som mnohé stránky s elektronikou ale keď neviete čo hľadáte je ťažké hľadať. mohol by mi niekto poradiť ktorá by bola vhodná? aký typ, značku, aj konkrétne vybrať. ako som písala, potrebovala by som slovenskú aj svetovú literatúru a čítala som niečo o formátoch, tak aby čítačka spĺňala aj túto podmienku, že sa ku knihám bude dať ľahko dostať. ďakujem.
veva125
25.11.13,15:48
ja pouzivam dotykovy kindle a som velmi spokojna. Formaty sa daju menit v programe Calibre, program je zadarmo, ale kniha moze byt chranena. Odkial budes cerpat knihy ? niektore knihkupectva pouzivaju socialne DRM, co moze byt problem... Ale napr stare knihy sa daju stiahnut zadarmo z netu. Kindle ma vyborne spraveny slovnik, ak budes mat aj knihy v cudzej reci.
Richard
25.11.13,15:53
Osobne by som ti odporučil tablet, nie čítačku. Síce si niečo doplatíš ale má to univerzálnejšie použitie, môžeš na tom čítať webstránky, aplikácie (internet).
Navyše na to zoženieš viac kníh - keďže lepšie číta aj pdfka kníh...

Okolo 200€ sa už dá kúpiť dobrý tablet.
arizona
25.11.13,15:54
Uz tu mame zopar tem o citackach, staci vyhladat cez vyhladavac. Je tam vela nazorov na rozne citacky.

Ja mam Sony PRS-T1,som spokojna. Pred kupou som precitala kopec recenczii a clankov na nete a podla toho som si vybrala, co mi najviac vyhovovalo...

Keby som kupovala citacku teraz, tak by som asi hladala aj s moznostou podsvietenia.Prv take neboli,kupovala som teda puzdro s lampickou. Ale nemala so moznost este vyskusat, takze netusim, ako sa na nej cita...
arizona
25.11.13,15:57
Citat dlhodobo na tablete knihy? Skusal si Richard? Oci by ti veru nepodakovali...