bororo45
25.11.13,16:18
moja ex manzelka stale neplati a vyhyba sa plateniu vyzivneho,bola zato aj sudne trestana a odsudena,,teraz je doma a stale sa vyhovara a posiela mi iba 20 alebo aj menej eur..jej stanovena vyska je pritom 50e a plus mi ma posielat aj zameskane,,co predstavuje zhruba sumu 2500eur,,,myslim si ze tieto peniaze uz asi nedostanem od nej tak preto sa pytam ci je mozne to riesit formou takou zeby sa to dalo strhavat jej rodicom...dakujem za odpoved..
tictac7
25.11.13,15:42
nie





takže, oprava, že vraj áno....fakt sa čudujem....
arizona
25.11.13,16:02
Ano, je to mozne.
Ale musis to riesit sudne.
Candice
25.11.13,19:30
Niesom odborník, takže moje informácie môžu byť nepresné (kludne ma opravte, mojim zdrojom sú iba dokumenty na google), ale tiež som nedávno na túto tému hladala informácie. A podla toho čo som našla, prechádza povinnosť platiť alimenty na starých rodičov iba v striktne odôvodnených prípadoch - vtedy sa ale táto povinnosť netýka iba exmanželkiných rodičov, ale aj vašich. Posudzujú sa majetkové pomery a schopnosť platiť všetkých starých rodičov dieťaťa a kludne to môže dopadnúť aj tak, že exmanželkini rodičia nebudú musieť platiť nič, a tých vašich by súd zaviazal prispievať na dieťa. Je potom už vecou každého, či mu za to stojí súdiť sa s vlastnými rodičmi o živenie svojho dieťaťa.
arizona
25.11.13,19:39
Ja som tym procesom presla.Davala som navrh na sud a ziadala som ,aby vyzivne vyplacali rodicia byv.manzela. Sud mi to bez problemov schvalil. Mojich rodicov nik neskumal,ani ich nik nespominal pocas jednania...ved v navrhu som predsa neziadala vyzivne od nich,ale od rodicov otca dietata, ktory vyzivne neplatil.
Ferdosondo
26.11.13,05:21
Arizona tak toto ma zaujalo.
Na základe čoho sú starí rodičia povinní platiť výživné za svojho syna na vnuka? Ešte si viem predstaviť, ak je otec dieťaťa neplnoletý. Ale ak má viac ako 18, mal by mať aj priamu zodpovednosť iba on, nie? Pripadá mi to divné.
dmc
26.11.13,06:43