Zimama
04.12.13,16:01
Milí poraďáci-mzdári, obraciam sa na Vás skúsených s možno dosť nezvyčajnou otázkou, ale odpoveď na ňu je pre mňa dôležitá:

Koľko trvá nahodenie miezd pre 17 zamestnancov (rezort školstva) do mzdového softvéru + s tým súvisiace činnosti (dane, odvody...ako laik neviem presne, čo všetko je s tým spojené...), keď ide o "stabilnú" mesačnú mzdu (t.j. žiadne nadčasy, nepravidelné smeny, zastupovanie, neplatené voľno ani iné zložitosti), a mzdárka dostane hotové podklady o všetkých 17 zamestnancoch (t.j. počet odpracovaných dní, počet dní dovolenky alebo PN-ky, počet hodín lekára + všetko ostatné, čo sa môže vyskytnúť, vrátane pracovných ciest) spracované a vypočítané od iného zamestnanca?

Dúfam, že som sa vyjadrila zrozumiteľne, aj keď som len obyčajný laik-zamestnanec, prípadne ak treba doplniť nejaké informácie, opýtajte sa, a ja ich doplním, ak budem vedieť.

Veľmi pekne ďakujem za Vašu ochotu! :)
ivka70
04.12.13,15:20
Toto je v podstate nezodpovedatelna otazka.

Moze to trvat hodinu a moze to trvat tyzden.

Samotne natukanie cisel nie je komplikovane, a da sa urobit rychlo. co vsetko ale mzdarka musi pritom posudit, preratat, skontrolovat .... to tazko posudi niekto zvonku. Keby to niekto len natukaval, stacilo by najat studenta na par hodin :D
srska
04.12.13,15:49
spracovanie na softe pohoda ak je dobre urobená personalistika a sieť funguje ako má - max 3 hodiny komplet s natypovaním, exportom mv do sp + zp, prípravy mes. prehľadu na dú aj s prevodnými príkazmi
Zimama
04.12.13,16:05