Simona123
23.12.13,13:02
Zdravím všetkých! Mám taký problém, som študentka a zakladám si s.r.o. ibaže som ešte nikde nepracovala ani som nemala s daňovým úradom nič dočinenia, teda mi nemožno udeliť súhlas správcu dane, pretože nie som daňovým subjektom. Teraz som si pozerala daňový poriadok a treba uviesť také čudné veci, že som na pochybách, či nemusím byť szčo, rada by som tou študentkou aj zostala (mám kopu spolužiakov ktori maju s.r.o a nie su živnostníkmi, len sa chcem uistiť). Ďakujem.

Keď nerozumiete otázke, tak na ňu neodpovedajte, nespadla som z mesiaca, na založenie s.r.o. potrebujem vyjadrenie od DU že nie som daňovým dlžníkom a to nedostanem, pokial nie som registrovaná. Tak sa pýtam ako sa mám registrovať bez toho aby som neklamala daňový úrad že si idem zakladať živnosť, keď to nemám v úmysle.
veronikasad
23.12.13,13:16
Simonka, na akej škole študuješ ? Lebo si mýliš hrušky s jablkami - živnostníka (fyzická osoba) s s.r.o-čkou (právnická osoba).
Možno bude lepšie, ak najskôr doštuduješ a potom sa budeš venovať podnikaniu. Alebo si nájdi účtovníčku, ktorá ti poradí ...

Založenie s.r.o-čky, ak to všetko chceš vybavovať sama, je náročný proces - nestačí len si prečítať daňový poriadok.

5. Vyžiadanie súhlasu správcu dane