MHelmut
30.12.13,13:38
dobry den,

po 3 rokoch mi odisiel LCD televizor, autorizovany servis mi vystavil protokol ze zavada je neopravitelna (vadny panel/suciastka sa uz nedodava) a odkazali ma na zakaznicky kontakt vyrobcu. Po kontakte mi Ponukli 30% zlavu na nakup novej TV v niektorej z ich kamennych predajni (co mi je defacto na nic, pretoze pri nakupe cez internet dosiahnem rovnaky efekt).

Zvykam si ze vyrobky nezvyknu mat omnoho vyssiu zivotnost nez je zarucna doba, ale je to normalne ze vyrobca nie je schopny zabezpecit pozarucny servis? nie je na to nejake zakonne ustanovenie?

dakujem
duves
30.12.13,12:42
Nuž bude to asi individualne, my mame TV LCD 82 cm od leta 2008 a fachčí. Ale oprava by zaiste dost vela stala. Možno polku z toho, čo novy. A ak možem doporučiť, tak prikupenie dalšieho roku, či 2 ak to ma predajca v ponuke.
lujza.j
30.12.13,12:45
súčiastka sa nedodáva?....takže sa ešte vyrába... tak prečo majú problém?objednám a dám opraviť inde...
buchač
30.12.13,12:49
ale je to normalne ze vyrobca nie je schopny zabezpecit pozarucny servis? nie je na to nejake zakonne ustanovenie?
Hm ......skús sa poobzerať po tých zákonoch v príslušných krajinách ...hlavne tie , ktoré sú mimo dozoru ( výstražného prstu ) EU ...
...a ozaj ...opýtam sa .
Neviem síce , o akú značku telky sa jedná a ani výšku ceny ...
Ale bol by si ochotný dať za opravu ( ak by sa dala realizovať ) takú čiastku , ktorá by tvorila cca 3/4 hodnoty nového prístroja ????
Lebo ja teda veru nie ...samozrejme , že sa bavíme o cifre do 1.000 € ...
lujza.j
30.12.13,12:55
dobre chlapi a to už neexistuje, že opravári?z inej telky a ták..možno to nie až také drahé ako to prezentuje a núti predajca k novému tovaru so zlavou...čo to je philips?
MHelmut
30.12.13,12:55
dajme tomu ze faktom zostava ze je to neopravitelne. je mi jasne ze oprava by aj tak bola nerentabilna. je tam vadny cely LCD panel. skor ma zaujima ci existuje nejaka zmienka o poskytovani pozarucneho servisu.
MHelmut
30.12.13,12:59
je to SONY, kupene na slovensku, a samozrejme ze oprava bude nerentabilna. o tom nepochybujem. snazim sa len zistit ci je mozne nejako argumentacne napadnut samotne stanovisko vyrobcu.
MHelmut
30.12.13,13:02
sony
misoft
30.12.13,16:14
Nie. Musíš si uvedomiť, že tieto komponenty sa často vyrábajú len pre konečnú montáž (max. nejaké % pre záručné opravy) a to po dobu, pokiaľ sa daný model vyrába + doba záruka pre posledný predaný kus daného modelu. Potom už nemusia nič. A to, že ti ponúkli kompenzáciu - to je ich dobré gesto, pretože už neboli schopní dodať LCD panel (a kvôli tvojmu poškodenému predsa nebudú znova vyrábať ďalší a spúšťať linku).