PristYtsirP
07.01.14,11:42
PristYtsirP
07.01.14,10:50
Ahojte potrebujem poradiť. Chcem sa nechať vyhodiť s vysokej školy ako keby som neurobil skúšky dokedy budem študentom ? hneď ako ma vyhodia alebo do konca letného semestra ? .. pretože sa plánujem zamestnať ale nechce sa mi medzi tým hlásiť na urad práce ... Ako na to ?? Prosím o pomoc
Anik
07.01.14,10:52
VŠ resp. štatút študenta strácaš dňom vyhodenia z VŠ. Môžeš sa ísť na ÚP prihlásiť hneď na druhý deň ináč si samoplatca pre ZP.
PristYtsirP
07.01.14,11:02
aha takže do konca februára som ešte študent preto že do vtedy mám skúšky a potom už nie? nie som náhodou celý rok študentom keď že som posielal papier do ZP s rokom štúdia ?? ...
luja5
07.01.14,11:10
PristYtsirP
07.01.14,11:31
viem ja som to pridal aj tu lebo som nevedel kde to mám pridať takže sorry za spam ? ale je to súrne tak potrebujem viac odpovedí ..
avalik
07.01.14,11:36
Zákon o vysokých školách http://www.zakonypreludi.sk/zz/2002-131

§ 66
Iné skončenie štúdia

(1) Okrem riadneho skončenia štúdia sa štúdium skončí

a) zanechaním štúdia,
b) neskončením štúdia v termíne určenom podľa § 65 ods. 2,
c) vylúčením zo štúdia pre nesplnenie požiadaviek, ktoré vyplývajú zo študijného programu a zo študijného poriadku vysokej školy,
d) vylúčením zo štúdia podľa § 72 ods. 2 písm. c),
e) zrušením študijného programu podľa § 87 ods. 2, ak študent neprijme ponuku vysokej školy pokračovať v štúdiu iného študijného programu,
f) smrťou študenta.

(2) Dňom skončenia štúdia je

a) podľa odseku 1 písm. a) deň, keď bolo vysokej škole doručené písomné vyhlásenie študenta o zanechaní štúdia,
b) podľa odseku 1 písm. b) koniec akademického roka, v ktorom mal študent skončiť vysokoškolské štúdium,
c) podľa odseku 1 písm. c) a d) deň, keď rozhodnutie o vylúčení zo štúdia nadobudlo právoplatnosť,
d) podľa odseku 1 písm. e) deň, ku ktorému vysoká škola oznámila zrušenie študijného programu.

Zamestnať sa môžeš aj počas doby keď máš status študenta.
BXLmiami
07.01.14,11:36