kvietok 22
21.01.14,13:59
23.12.2013 som reklamovala notebook. Včera 20.1.2014 prišlo stanovisko z predajne, že ho opravia iba mimozaručnou výmenou kompomentu - uvádzajú vniknutie kvapaliny v oblasti klávesnice. Dôvodom rekl. bola nefunkčnosť klávesnice.
Nemala predajňa celú záležitosť vybaviť do 30 dní? Ako mám postupovať. Dnes som im napísala, že s opravou súhlasím jedná sa o 50 €. Mám prísť do predajne 23. 1. 2014, po ,,opravený nootebok,,? Ďakujem pekne za odpovede.
Doplnenie
predajňa sa nevyjadrila,že reklamácia je zamietnutá, len napísali, že servis sa vyjadril,že ho opraví, ak súhlasím s cenovou ponukou
jslancik
21.01.14,13:05
ak tomu dobre rozumiem, už to nie je reklamácia, resp. dali k nej zamietavé stanovisko. Takže je vyriešená. Na nezáručnú opravu lehota neexistuje, ak nemáš niečo zazmluvnené.

tvoja úprava na veci nič nemení... Stanovisko ti poslali. A uviedli možnosť riešenia nefunkčnosti formou mimozáručnej opravy. Z toho máš všetko jasné.