energetička
21.01.14,16:28
Kúpili sme starší rodinný dom pravdepodobne tam dlhé roky prekvapkávala voda cez strechu na povalu a prehnil palachový strop . Čo sa týka nosnosti pri vstupe na tú časť povale je cítiť ako keby sa prehýbala a zo spodu pohľad na strop samé praskliny . Potrebovala by som poradiť ako spevniť strop aby nepadol na hlavu a zo strany povale aby to bolo pochôdzne. ďakjem
buchač
21.01.14,16:25
Kúpili sme starší rodinný dom pravdepodobne tam dlhé roky prekvapkávala voda cez strechu na povalu a prehnil palachový strop . Čo sa týka nosnosti pri vstupe na tú časť povale je cítiť ako keby sa prehýbala a zo spodu pohľad na strop samé praskliny . Potrebovala by som poradiť ako spevniť strop aby nepadol na hlavu a zo strany povale aby to bolo pochôdzne. ďakjem

Neviem síce , ako to vyzerá ...a ani nie som stavebný odborník - statik .

Ale toto myslíš vážne ???
energetička
21.01.14,19:22
bohužial ano :(
marjankaj
21.01.14,19:25
Pravdepodobne vymeniť.
energetička
21.01.14,19:47
čo máš na mysli vymeniť ?
buchač
21.01.14,19:50
Predsa podlahu ...teda minimálne ...

Nehľadaj veľmi pomoc na nete , radšej by som oslovil fakt nejakého lepšie odborníka , nech sa na to pozrie zblízka a dá názor ...

Iné riešenie nevidím .
marjankaj
21.01.14,19:55
No predsa ten strop, keď je pravdepodobne prehnitý.
Len tak mimochodom. Stropy sa z palachu nerobili. Také by veľa neuniesli. Palach=rákosie alebo tŕstie.
energetička
21.01.14,20:15
odborníka tu mám ,ktorý povedal že to sú len dosky ktoré su napite vodov a je to iba pružné ...len ja by som potrebovala viac možností
energetička
21.01.14,20:23
zaujímalo by ma aj niečo take či y sa dal pod existujúcim stropom urobiť poprípade niečo tiež take niečo pevné ako je momentálne tento strop ale v pôvodnom stave .....poprípade celý dom prerábam takže možnosti su veľké ...len neviem naisť správnu cestu nakolko tento odbor nieje môj :(
chandler
22.01.14,08:12