maro636
24.01.14,16:39
Dobrý deň,
potreboval by som radu ohľadom určenia približnej ceny domu pred predajom, chcel by som sa obrátiť na odborníka , súdneho znalca , alebo proste niekoho kto sa v nehnuteľnostiach vyzná, aby som cenu domu nejak neprestrelil ale zároveň aby som na ňom ani neprerobil. Neviete, aké majú títo znalci ceny za poskytnutie poradenstva ? Prípadne neviete o nejakom znalcovi s dobrým pomerom (cena-kvalita poradenstva ) ? Alebo neviete mi poradiť ako inak mám zistiť celkovú hodnotu nehnuteľnosti ?
alaya1
24.01.14,15:45
oslov realitaka.
command
24.01.14,16:11
Myslim si ze cena moze byt rozna nakolko taku cenu aku ti poskytne napr odhadca nemusi zase kupca prijat je to cele na dohode sam predavam dom odhadujem cenu na 20 tisic ale na inzerat som dal ovela vyssiu je lepsie stiahnut 5 tisic z 50 tisic ako 2 tisic z 20 tisic. Moj kamarat je dokazom toho ze ked chces predat a najdes blbca ktory zaplatim premrstenu cenu tak to ide.
buchač
24.01.14,16:15
Cena za vypracovanie

Odmena znalca je rôzna v závislosti od typu nehnuteľnosti, lokality v rámci Slovenska a taktiež rýchlosti vypracovania posudku. Pri bytoch sa cena pohybuje od 120 do 150 € a pri rodinných domoch od 230 do 350 €.

Cena domu

Cena domu sa odvíja od trhu .
Raz darmo , ak je cena domu X € a kupec je ochotný dať Y € , tak je to na tej dohode medzi oboma stranami .

Orientačne sa môžeš poobzerať na jednotlivé cifry na
http://www.topreality.sk/?gclid=CI7hntyJ4KkCFYoJ3wodSTxmag

Zadaj príslušné údaje a uvidíš sám .
Ber ale v úvahu , že cifry sú už aj s tou províziou realitiek ...tie si nahodia tie svoje %%% ...
maro636
24.01.14,16:38