TheM4n
25.01.14,20:31
Poznáte nejakého dobrého a lacného zubára v okrese Nitra?

Momentálne som nezamestnaný študent, príjem mám iba z príležitostných brigád cca 60€ po zaplatení odvodov a odrátaní cestovného na úrady a do školy zostane 15€ v čistom. Toľko k fin. situácií.

Mám pokazených pár zubov, na preventívne prehliadky chodím pravidelne, ale môj zubár bol dlhšiu dobu PN tak v prípade bolesti som chodil k zastupujúcemu zubárovi a ten mi vrámci "prvej pomoci" mohol len dať vložku do zuba a nech sa stará môj zubár ďalej. Potom nastúpil namiesto môjho zubára iný, nahodil cenník a ja mám v ústach dokopy 5 zavložkovaných zubov.
Lenže pri cenníku môjho zubára mi to vychádza doplatok
1. zub - 20€ koreňová výplň + 10€ biela plomba
2. zub - 10€ biela plomba
3. zub - 10€ biela plomba
4. zub - 8€ amalgámová plomba
5. zub - 8€ amalgámová plomba

Dokopy 66€ len čo nutne potrebujem, samozrejme pri tom ako sa mi kazia zuby som rozmýšľal aj nad dentálnou hygienou ktorá by ma vyšla asi tak 100€ čo nehrozí...

Takže dve otázky

Ako môžem riešiť situáciu keď nemám peniaze na zubára?
(ako dlho môže človek vydržať s bolesťou zuba pracovať, študovať resp. žiť?)
Koľko doplácate za bežné ošetrenia u zubára vy?
jslancik
25.01.14,19:40
Tie ceny sú z tých nižších.

K tvojej situácii.. Zdá sa, že potrebuješ peniaze. Tie z neba nespadnú. Obehni si väčšie fabriky, hypermarkety v okolí. Bývaš predsa pri krajskom meste. A nevrav, že nemáš času na viac brigád. Alebo sa staráš o hospodárstvo, rodičov, súrodencov? V tom prípade pardon. V opačnom prípade bež do práce. Kým ti zuby nebudú musieť vytrhnúť. Potom to len pôjde do peňazí.
arizona
25.01.14,19:41
Bud rad, lacnejsieho tazko najdes. Daj kontakt na neho .-)
U mojej zubarky vyjde plomba okolo 45 eur,cennik nema vyveseny ziaden, takze je to vzdy loteria...a to nie je zdaleka najdrahsia v meste

Kolko vydrzis s bolestami zubov, zalezi od tvojej odolnosti .-)
Ale zapaly zubov ti mozu narobit problemy na inych organoch, neoplati sa riskovat.