tictac7
05.02.14,20:25
Včera ráno mi doma menili router od rúžových (Tv, internet, pevná linka- nie cez optiku) . Odvtedy sa neviem dostať cez wifi z ntb na net - stále vypisuje "obmedzený prístup" (cez kábel nie je problém). Po viac ako hodinovom telefonáte s podporou ide aspoň tablet, aj keď strašne pomaly - nalogovnie sem mi trvalo takmer 15 minút, toto píšem tiež už nekonečne dlho a už ma nebaví stále sa vracať opravovať preklepy.... Tvrdia mi, že obe moje zariadenia vidia, že sú pripojené a teda chyba je u mňa. Ja neviem, v tomto som totálny laik. Prosím, čo si mám kde v nastaveniach pozrieť (Vista), či je všetko o.k, alebo na koho v BA sa obrátiť? Do výmeny pôvodného routra - bol v prevádzke viac-menej bez väčších ťažkostí takmer 7 rokov, avšak posledne 3 mesiace vypadávali všetky služby a musel sa vždy spraviť reštart až na obnovu pôvodných nastavení - z ntb aj tabletu fungovalo pripojenie na net úplne bez problémov....
P.s. Rno z robotyten text opravimale teraz uz na to nemamnervy.... pisem to uz 18 minut....
P.S.2: Už som ten text opravila, lebo to bolo fakt úplne, že celé zle :)
misoft
06.02.14,09:17
Pokiaľ píšeš (i keď spomalene) - tak je sieťová karta v poriadku. Problém bude v routeri. Je celkom možné, že sa "bijú" medzi sebou kanály, prípadne, že router ide v inej norme napr. 811.22 g miesto 811.22n
Typ routera? Predpokladám ADSL (ak od ružových po pevnej).
tictac7
06.02.14,09:45
ADB 3212
tictac7
06.02.14,10:15
vďaka misoft za typ :) Keďže som si nevedela spomenúť na poradie číslic (krabica aj router doma a ja v práci), musela som použiť uja od gúglov a našlo mi takú fajnovú diskusiu - som fakt nadšená - jeden už má 3. výmenu... Môj problém je úplne bežný problém. Takže, ak to nepôjde, ešte si budem žiadať naspäť poplatok za volanie na to fajnové audiotextové číslo - počítam, že účet bude cez 40 €
taiko
06.02.14,10:18
rozdiel medzi G an N by pri pisani na poradu nezbadal. SKor si myslim, ze mas pravdu s tymi kanalmi
taiko
06.02.14,10:19