Midiana
13.02.14,01:07
Zdravim, som studentka v Holandsku a zijem v prenajatej garzonke. Steny ani poriadne nie su steny, nie som ziadny expert, ale tipujem, ze to bude sadrokarton. Uz skoro dva mesiace pocujem akoby za stenami cosi skrabkalo a liezlo. Nedavno sa mi vsak stalo, ze mi spod skary v kuchynskej linke vyliezla mys a drzo si z toustovaca vzala cerstvo zapeceny syr, ktory mi z toustov vytiekol. Pracovala som na pocitaci a bolo teda ticho. Co ma vsak prekvapuje je, ze prisla sice o druhej rano, ale bolo v celom byte svetlo.So spolubyvajucou sme teda dieru provizorne vypchali igelitovymi taskami.(hlupost, ale na viac sme sa nezmohli) Nemam pocit, ze je v byte, akoby opat zaliezla, ale permanente kazdu noc pocut v kuchyni skrabkanie a plasim ju (ak tam je) len buchanim metlou po zemi. Obe strasne panikarime a mame doslova fobiu, ja kvoli tomu neviem spat, vsade mam zapalene svetlo a mam dokonca pocit, ze uz pocujem a vyhladavam zvuky vo vsetkom. :( Zaujima ma, cim/akym materialom sa oplati podobne skary vypchat. Jedine co mi napadlo je izolacna pena, aj ked viem, ze mys s nou mat problem nebude. Len dufam, ze jej uz nedame dalsie dovody k nam opat zavitat. Fakt si myslim, ze tu ziju v stenach a prisla nahodne, a prave to som akosi ochotna prezit. Ake mozne prostriedky na odpudenie mysi existuju? Co im nevonia? Je mozne, ze sa ku mne bude pravidelne vracat s vidinou dalsej potravy alebo to skusi a ak bude neuspesna, nepride? Som zufala, predpokladam, ze sa mozu v tych stenach aj nakotit. Zijem v malom meste a pasce a podobne nastrahy tu nezozeniem, preto sa zaujimam o akekolvek ucinne ludove metody. Za kazdu radu vopred velmi dakujem!
Andy Kralik
13.02.14,04:04
Zas treba uznať má vkus na dobré jedlo :)

Nenechávať voľne položené jedlo, ani vytečený syr.. Ten treba zjesť je najlepší.
"vypchať igelitkami" je super na to aby sa mala s cim hrat a este viac vam suchotala. Vlastne ste jej zabezpecili zabavu. Zeleni by mali z vas radost.