kaktusz
16.02.14,12:14
sorry ale odpojilo ma to z netu :( takže,
dobrý deň,
chcel by som rady odborníkov lebo niekoho, kto sa stretol s takýmto problémom. Minulé leto som odstraňoval starý náter v dvoch izbách - škrabanie, penetrácia a nanesenie novej sadrovej omietky typu Blauband. V roku 2010 nás zaplavilo a od vtedy vlastne sa začal môj problém, pleseň prekvital medzi soklom a stenou. Menil som aj okná na plastové. Ako toto by som ešte aj zniesol, lebo bolo to len na málo miestách - ako tá pleseň - čiže som to lokalizoval a odstránenie bolo väčšinou savom. Ale po tejto rekonštrukcii - čiže nová sadrová omietka - sa to teraz prenieslo skoro na celú stenu. Nie je to brutál, ale ak to bude takto postupovať tak neviem-neviem. Preto moja otázka?! čím to môže byť? možno penetráciou starej steny (klasický kváder) alebo sadrovou omietkou (pôvodne klasická malta)? alebo sa tieto faktory spojili dokopy a nastalo toto? :(
ako skúšal som už toho dosť. Kúrenie funguje ako má - čiže nešporím, vetrám oveľa viac - mikrovetranie celý deň + rýchlovetranie asi 5x10min. každý deň. savo a iné už neviem koľko som minul ale to je len dočasné. sokel je kamenný - tak som ho zateplil ale nič - vlastne ešte asi horšie :(
arizona
16.02.14,11:18
zadaj do vyhladavaca .-)
buchač
16.02.14,11:33
Bacha na nohy ...;)
kaktusz
16.02.14,15:49
sorry - ma to odpojili z netu :( a popísal som problém (môj ) -lebo vo vyhľadávači som nenašiel podobný :)
kaktusz
16.02.14,15:51
sorry ale ma odpojilo z netu a teraz ten popis musím opakovať :( ako vo vyhľadávači som podobný problém nenašiel
Katy a R
16.02.14,16:09
kaktusz
16.02.14,17:58
otázku som už popísal :) savo a iné prostriedky zaberajú len dočasne - 2,3 dni
kaktusz
16.02.14,18:04
také som nenašiel :(
kaktusz
16.02.14,18:12
otázka popísaná - už :)
arizona
16.02.14,18:17