buzirka
29.03.06,09:30
Chcem sa spytat, ako sa uctuje leasing v JU po novom? Bola nejaka novela v roku 2005. Co si tu citam prispevky, nerozumiem tomu. Ked podnikatel kupi auto na leazing v roku 2005, je platcom DPH. Vlastne som nenasla ziadny prispevok tykajuci sa kupy auta roku 2005 na leasing. Zatial mi je jasne ze si DPH odvedie za prislusne obdobie, kedy bola cez BU odvedena splatka, ale ako je to vydavkami, ktore su ovplyvnujuce a ktore nie su ovplyvnujuce zaklad dane.zmluvny poplatok je poplatok za spracovatelsky? V zmluve napriklad vobec nefiguruje poistenie povinne, nie je vycislene
pyton
29.03.06,07:33
Ten zmluvný poplatok bude spracovateľský, ja ho tu mám uvedený ako "jednorazový poplatok."
annna
29.03.06,08:44
PZP ide do rež. nákladov. Nie je uvedené v zmluve, lebo sa uzatvára až pri prepise MV. V zmluve je len hav. poistenie - tiež rež. nákl. Mám pravdu? Tiež som začiatočník.
annna
29.03.06,09:11
halóóó mám pravdu?
pyton
29.03.06,09:27
Ja mám v zmluve pred sebou uvedené "splátka poistenia", 36 x 2500,- nič viac k tomu, ide to do réžie.
annna
29.03.06,09:35
"splátka poistenia", = hav. poistenie, PZP je niečo iné.
MataRV
27.02.07,08:43
Ahoj, mám podobný problém (kontrolujem si všetko podľa poraďákoch, poradu som objavila toť nedávno), ale ja k tomu pridám ešte otázku. Leasingovú zmluvu mám na 3 roky a stroj, ktorý odpisujem je v 2.odpisovej skupiny, čiže odpisovanie na 6 rokov. ?????? A ešte dúfam, že si môžem DPH uplatňovať v mesačných splátkach, lebo ja to tak robím.
Johanka
27.02.07,09:07
K odpisom majetku obstaraného formou fin. prenájmu:
§ 26 Zákona o dani z príjmov: