ZEvina
04.04.06,13:49
Nech študujem príspevky akokoľvek, stále mi tam chýba § 20 ods. 1 b). Možno zle čítam príspevky, ale stále sa tam odvoláva na 15. deň po nadobudnutí tovaru. Ušlo mi niečo? Keď mám faktúru vystavenú 30.3. a tovar dodaný 4.4., prečo sa na to nevzťahuje bod b)? dňom vyhotovenia faktúry, ak bola faktúra vyhotovená pre nadobúdateľa tovaru pred 15. dňom podľa písmena a)?
Jela.
04.04.06,12:15
mne prisiel tovar vcera, faktura prisla dnes, vyhotovena 31.3.2006, samozdanenie urobim 31.3.2006 dnom vyhotovenia faktury. §20 ods. a pouzijem len keby som nemala fakturu do 15.5.
ZEvina
04.04.06,13:28
Prave že aj ja to tak robím, ale ma pomýlili niektoré príspevky, ktoré hovoria opak. Už som sa zľakla, že to robím zle.
evina
04.04.06,13:47
ALBO
04.04.06,18:50