Mila123
18.05.14,12:32
Dobrý deň,

dcéra je už 10. deň hospitalizovaná na infekčnom oddelení FN, pravdepodobne ju zajtra neprepustia z oddelenia do domáceho ošetrenia, dnes to konzultovala s ošetrujúcim lekárom. Preto by som sa chcela opýtať, viem, že je možné sa dať prepustiť na reverz z oddelenia, dokonca aj z psychiatrie (po 24.hodinách) , je možné beztresne sa dať prepustiť aj z infekčného oddelenia (aj na reverz) ? Jej diagnóza je infekčná mononukleóza.
ďakujem za rady, nápady, postrehy.
dopĺňam.....

dcéra má 20 rokov, študuje na VŠ, zajtra jej začína skúškové obdobie (minulý týždeň vynechala jedno kolokvium a nemá 2 zápočty)
- krvné testy (pečeňové) má zvýšené , zajtra ráno sa robí odber krvi a keďže sa dcéra pýtala, napr. prečo dostáva stravu, ktorá obsahuje hlavne tuk, ošetrujúci lekár jej vravel, že liečebná výživa nie je v súlade s každou diagnózou, teda som laik, v tomto prípade to nesedí .....
dávajú jej maslo, krémy, omáčky a pod. i keď ich stravu všetku nejedáva, i tak ten tuk je v strave , napr. dnes na obed mali vývar s rezancami, č.kapusta, knedľa a br. pečené,......
i keď skoro nič dcéra z toho nejedla, nie je možné aby som jej nosila stravu na oddelenie (som vzdialená z KE 120 km / jedna cesta)
preto som chcela vedieť čo robiť v prípade, že ju zajtra neprepustia z hospitalizácie
buchač
18.05.14,10:42
Mila a teraz mi povedz , že prečo sa čaja nespýtala na priepustku toho lekára ?

Vzhľadom k tomuto http://primar.sme.sk/c/4117229/mononukleoza-infekcna-mononukleoza-epsteinov-barrov-virus.html by som aj povedal , že ju asi z infekčného nepustia na tú priepustku .

Psychiatriu do toho nemiešaj ... psychochoroby predsa nie sú infekčné .
misoft
18.05.14,10:53
Prepustiť na reverz z infekčného? :eek:

Ak nie je ešte fit - je možnosť, že môže byť nositeľom infekcie a prepustením by infekciu šírila ďalej.