Peggynka
20.05.14,12:17
Dostala som ponuku na dodatok k nedávno uzavretej zmluve (poistenie domu).Študujem to a nie je mi jasné o čo ide.V dome bývam od r.1980,rodičia vedľa od r.1967 a nikdy sme nemali takúto poistnú udalosť.Dočítala som sa,že sa to netýka záplav ani vody z dažďa-citát:"voda vnikajúca do budovy následkom zvýšenia hladiny podzemnej vody,ktoré nebolo spôsobené povodňou alebo záplavou".S ohľadom na tento článok:
http://www.tvojdom.sk/n/nie-kazda-voda-v-dome-je.aspx
ma zaujíma,či máte niekto skúsenosť s takouto poistnou udalosťou a ako sa to prejavuje.
lujza.j
20.05.14,10:34
Mam pocit ze som o tom citala,ze nevyplatili poistne plnenie....lebo usudili,ze to nebola zaplavova voda.....a poistenie sa tykalo takej vody....aj ked si myslim,ze je to umyselne pripoistenie jednej vody....lebo jedna z druhou ma predsa suvis...
Peggynka
20.05.14,10:51
Veď práve,v tom článku to takto popisujú...uff...zase poistná vychytávka.Je to 8€ ročne,ale ja nemám vo zvyku vyhadzovať peniaze za niečo,čo nepotrebujem.Možno stavbári sa vyjadria,ako sa tá voda dostane cez izolácie.
Ice dive
20.05.14,11:03