davidko12345
25.05.14,20:59
ivka70
25.05.14,19:06
Ak si na SK nemala platene poistenie v nezamestnanosti aspon 2 roky (730 dni) z poslednych 3 rokov pred evidenciou na UP, narok na podporu v nezaemstnanosti ti nevznikne.
Mozno by ti vznikol v krajine, kde si pracovala (zahranicie) a ak je to EU, da sa davka transferovat na SK.

Davky v hmotnej nudzi pozri tu:
http://www.upsvar.sk/br/odbor-socialnych-veci-a-rodiny/oddelenie-pomoci-v-hmotnej-nudzi/pomoc-v-hmotnej-nudzi.html?page_id=311611
felix1
25.05.14,21:28
Velni rad prispejem z mojich dani a odvodov na tvoje studium kdekolvek ( doma alebo v zahranici). Podmienoku je, ze to ze to do posledneho centu vratis dalsienu studujucemu v SR (odpracovanim ,, menej zaplatenej,, prace v SR). Mas zaujem studvat, pracovat, alebo poberat podporu v akejkolvek forme ? Na 25 rokov si mala dost casu ,,dostudovat,, bez dalsich nakladov pre ost. poplatikov ( vratane babiciek z Horneho Dolneho kde jej vnuk je po strednej xYxx bez zamestnania) . Je pre mna neprijatelne v tvojom 25 roku zivota naprogramovat dalsiu karieru na zaklade vychytralosti zneuzivanej praxe v EU. Prajem ti vela stastia v POCTIVEJ praci.
sosak
26.05.14,04:13
Externe študujúci na Slovensku obvykle pracujú, samozrejme, ak majú kde. Nepíšeš, čo si robil -a, v zahraničí, poprípade v eu. Môžu ťa podporovať rodičia.:)
jslancik
26.05.14,05:50
popri externom štúdiu máš právo PRACOVAŤ.
Chobot
26.05.14,06:46
A čo si robil doteraz v zahraničí? Pracoval si niekde? Ak áno, možno z toho ti vznikol nejaký nárok na podporu v nezamestnanosti, ale v tej krajine, kde si pracoval.
davidko12345
26.05.14,07:08
Ano pracoval som 4 roky v zahranici a mam pravo na davku v nezamestnanosti z tejto krajiny. Chcel som len vediet ci ako externy student mam pravo poberat davku v nezamestnanosti alebo ci ked nastupim na studium tato davka zanika.
davidko12345
26.05.14,07:09