Kristuska
29.05.14,10:49
Potrebujem konzultaciu moznosti podania podnetu na sud pre neplatnost skončenia pracovného pomeru. Pracujem ako HR generalistka, mam kamaratku, s ktorou podla mojho nazoru neplatne skoncili pracovny pomer. Potrebujem ale poradit, ci z pravneho pohladu ma sancu vyhrat pripadny sudny spor.
MarcoM
29.05.14,09:14
Dobrý deň, poslal som Vám súkromnú správu.
Chobot
29.05.14,22:24
Však napíš, čo je podstatou neplatnosti a napíšeme ti svoje rady. Ja mám tiež skúsenosť s jedným súdnym sporom ohľadne neplatnosti skončenia PP, bohužiaľ zamestnávateľ vyhral, lebo žiadny zamestnanec nepôjde svedčiť voči svojmu zamestnávateľovi a kľudne zatají aj nos medzi očami (čo v podstate aj chápem, ak nechce prísť o prácu).

Takže čo vyviedol zamestnávateľ? Alebo potrebuješ niekoho, kto napíše žalobu?
Dáša_
30.05.14,03:32
aj toto môžeš skúsiť http://nanicmama.sme.sk/poradne
mona091
30.05.14,04:02
ja som v davnej minulosti dala na sud zamestnavatela (vypoved, ale nie neplatnost) a vyhrala som. No mala som v ruke listinny dokaz. sudila som sa 3 roky.
Ice dive
30.05.14,04:37
tri roky... to bola v podstate blesková rýchlosť, čo sa našich súdov týka....:D
Kristuska
30.05.14,11:07
V skratke: donutili ju po 4 hodinach natlaku podpisat dohodu pod zamienkou, ze stale hovorili o vypovedi, ni e odohode a nakoniec jej povedali, ze aj ked to nepodpise, odoslanim z posty je skoncenie platne. Co je nehorazne klamstvo. Robila tam 22 rokov a ma 1,5 roka do dochodku, cize sa vyhli ochrannej lehote pred dochodkovym vekom. Svedkami boli nielen zamestnanci, ale aj zakaznici, ktorych dobre pozna a ti by svedcili. Navyse sa v dohode §60 v druhom odstavci odvolavaju na nadbytocnost, cituju §63 pism. b! ALE, nedodrzali stanovy 63ky, pretoze podla § 77 ZP, ak sa je dohoda s dovodom §63, musi dodrzat vypovednu lehotu a odstupne. A to nebolo, ukoncili ju ku koncu toho mesiaca. Mala by narok na 3+5 po 22 rokoch!
cele zle!!!
Kristuska
30.05.14,11:07