gatar
24.06.14,07:14
Pracujem ako učiteľka a moja riaditeľka ma núti podpísať preberací protokol za vybavenie učebne, do ktorej majú neobmedzeý prístup všetci zamestnanci, žiaci a návštevníci školy. Odôvodňuje to tým, že pokiaľ nepodpíšem prevzatie zariadenia, nemôže zapísať vybavenie učebne do majetku. Postupuje správne?
bodliak
24.06.14,05:19
Somarina.
Chobot
24.06.14,06:13
Nie nepostupuje.

Inak jej argument je nepravdivý.

Ty môžeš mať hmotnú zodpovednosť len za to, čo dokážeš ustrážiť a máš niekde uzamknuté pod dozorom. Takto by si ktokoľvek mohol z učebne čokoľvek zobrať.

Na oplátku jej povedz, že chceš kľúče od tých miestností a že ich zamkneš a budeš si viesť zoznam ľudí, ktorým zapožičiaš kľúče, aby mohli učebne používať.
gatar
24.06.14,06:38
Presne to som urobila. Na to mi odpovedala, že v tom prípade, sa učebňa stane nepoužiteľná pre iných učiteľov (napr. keď nebudem v práci)
Chobot
24.06.14,06:51
Tak ale nech sa nehnevá, ak raz máš mať hmotnú zodpovednosť, tak nemôžeš nechať učebňu otvorenú!

Niekedy ma udivuje, čo všetko dokážu niektorí vymyslieť.
buchač
24.06.14,07:03
Zaujímavé ...

Mal som na krku milióny ... ale pekne , krásne pod mojim patronátom ( pod zámkami opatrenými mojou pečaťou ) .
Ak chcel niekto vojsť do mojich priestorov ( aj to sa stalo ) , tak len komisionálne - minimálne traja ... ešte aj zápis sa musel urobiť .

Ale veď nič nebráni riaditeľke samotnej , aby podpísala protokol o prevzatí zariadenia .
avalik
24.06.14,07:56
buchy, ale to boli sklady ... u nas vybavenie pracovisk a ostatnych spolocnych priestorov mal materialovo pisane na seba vykonak ... v pripade kancelarii s viacerymi pracovnikmi, nabytok a zariadenie okrem pridelenej PC techniky jeden clovek z danej kancelarie.
avalik
24.06.14,08:05