mexy
05.07.14,08:37
Dobrý deň,
Doteraz som žila v spoločnej domácnosti so ZŤP osobou, ktorá ale nedávno zomrela. Doteraz sme teda neplatili koncesionárske poplatky. Mám sa prihlásiť k odberu hneď, alebo čakať aby prišla nejaká výzva od RTVS? A ak som študentka, ktorá poberá sirotský dôchodok a brigáduje, a žijem s otcom dôchodcom, mám nárok na polovičný poplatok?
kopretinka
05.07.14,06:50
čakať môžeš akurát tak na výzvu od exekútora
https://www.uhrady.rtvs.sk/
Peggynka
05.07.14,07:05
Kto má zmluvu s elektrárňami? Otec?
mexy
05.07.14,07:06
Nie, matka, ktorá zomrela
Peggynka
05.07.14,07:15
Treba uzatvoriť novú zmluvu.Vziať kópiu úmrtného listu a ísť na kontaktné miesto.Od tohto dátumu sa treba prihlásiť na platenie úhrady a doložiť doklady+ čestné prehlásenie,že nežije v domácnosti s osobou zárobkovo činnou.Platí polovicu úhrady.
mexy
05.07.14,07:17
Bola majiteľkou dvoch domov, elektrinu odoberáme iba v jednom. Prebieha dedičské konanie, v ktorom zdedím po nej všetko. Mám z toho chaos, mám odber elektriny prehlásiť na seba, aj keď dedičské ešte neskončilo?
Peggynka
05.07.14,07:21
Nie,až s právoplatným rozhodnutím o dedičstve.
mexy
05.07.14,07:40
Takže koncesionárske mám riešiť (teda mala som) hneď? Môžem napr. ísť na poštu, odovzdať formulár a prihlásiť sa na platenie?
Katy a R
05.07.14,07:49
treba zmeniť zmluvu s dodávateľom el energie na otca - a otec má polovičnú zľavu pri platení koncesionárskych poplatkov (ty si študentka) - doložiť rozhodnutím o dôchodku - to môžeš vybaviť aj mailom uhrady@rtvs.sk
samozrejme - môžeš to urobiť aj na seba - ak je tebe tak lepšie .
Peggynka
05.07.14,08:00
Ona berie sirotský a bude majiteľkou.
Peggynka
05.07.14,08:04
Nie,pretože oni to párujú s číslom zmluvy s dodávateľom energie.A energie sú ešte na matku.Tam si to skompletizuj aj s vodárňami,plynármi atď-dostaneš nové číslo SIPO(ak budeš platiť cez SIPO).
Katy a R
05.07.14,08:07
- v podmienkach je spomenutá zárobková činnosť ;)