wewe0
18.04.06,08:07
Dobry den vsetkym,

Chcel by som sa poinformovat ohladne nejakych vyhodach pokial zacina student podnikat. Viem, ze v USA je vela pomoci v tejto oblasti a ze sa snazia aj financnymi prostriedkami pomoct zacinajucim mladym podnikatelom. Je nieco podobne aj na Slovensku?

Dakujem
wewe0
19.04.06,17:09
To mi nikdo nevie na tento typ otazky odpovedat?
Mam zaujem si zalozit S.r.o.cku a chcem vediet ci mam pravo alebo moznost na nejaku podporu, kedze som este len student...
KEJKA
19.04.06,17:16
zákony u nás nediskriminujú študentov, ak chcú podnikať, môžu.
Ale žiaľ, ani im nejako zvlášť nepomáhajú.
Status študenta sám osebe ti nejaké extra výhody v oblasti podnikania nepomôže.
Možno získaš ako študent výhodnejšie podmienky pri úvere...
Možno získaš aj nejaký grant a iné dotácie, ale to závisí, s akým podnikateľským zámerom prídeš.
wewe0
19.04.06,18:50
Diky moc za odpoved. Chcel som proste vediet ci je nejaka globalna studentska podpora... ktora zrejme neni takze diky moc.
Viem ze granty su vacsinou tazko zohnatelne a zamieravaju sa na rozvoj tych zalezitosti, ktore su najzaostalejsie. No chcel som podnikat v dacom rozvinutom takze nevadi. Este raz dakuejm
paulie_sk
20.04.06,09:32
neviete ci musim mat 21r.... ked chcem S.R.O .... ci to neni vekovo stanovene ? (samo ze od 18r. )
ajobs
20.04.06,11:24
neviete ci musim mat 21r.... ked chcem S.R.O .... ci to neni vekovo stanovene ? (samo ze od 18r. )

Stačí plnoletosť (teda 18 rokov veku).
sklenkova
04.11.06,18:36
1,môže byť študent VŠ SZČO alebo spolumajitel v s.r.o.?
Ide o študenta denného štúdia na VŠ (21rokov),že vraj nesmie byť zamestnaný na plný uväzok,takže toto neviem. Živnostenský zákon to nezakazuje a ani zákon 131/2002 oVŠ sa k tomu nevyjadruje.Takže aká je pravda? Ja som v zák. práce nenašla,že nesmie pracovať,ale bolo mi to povedané.
Jozef Mihál
04.11.06,18:44
Študent VŠ môže podnikať na živnosť, môže byť spolumajiteľ (majiteľ) s.r.o.

Žiaden zákon to nezakazuje.
Jozef Mihál
04.11.06,18:46