zakovicova
19.04.06,12:11
Som absolutnym novacikom v uctovani v Money (zatial tym nie som vobec, ale vobec nadsena) a zistila som, ze mzdy nam uctuje siahodlhym uctovnym zapisom, kde kazdeho zamestnanca zauctuje zvlast na vsetky ucty (331, 336, 342...) - to znamena pri 20 zamestnancoch neskutocne dlhy doklad, odhliadnuc od toho, ze je tam vidiet, kto kolko zaraba - co teda vobec nie je dobre.
Da sa to nejako ovplyvnit - existuje v programe nejake nastavenie, kde sa da urcit, aby urobilo uctovanie hromadnym zapisom - teda 1 suma na 331, jedna na 336 atd??
Dakujem za odpoved a prajem pekny den
neznama22
19.04.06,10:37
Ahoj,
v money sa mzdy účtujú automaticky tak ako si to opísala. Hromadne ti automaticky nezaúčtuje mzdy.
Ak ti prekáža každý zápis na individuálnom internom doklade, odporúčam ti, aby si to robila ručne cez interné doklady a záväzkové účty.
Vytvoríš si jeden interný doklad alebo záväzkový doklad, kde hromadne zaúčtuješ všetkých zamestnancov - napríklad jeden doklad pre sociálku, jeden doklad hrubá mzda,...

Ale ak budeš účtovať tak ako to robí money, tak môžeš vytvárať príkaz na úhradu, do ktorého si načítaš záväzky voči poisťovniam, ...
zakovicova
19.04.06,10:59
Dakujem za rychlu odpoved.
Takze kombinacia - automaticke uctovanie hromadnym zapisom jednou sumou na jeden ucet a automaticke prikazy na uhradu neexistuje??
Tak to je dalsi zly bod pre tento "skvely" produkt.
neznama22
19.04.06,11:41
Príkaz na úhradu sa dá vytvoriť aj v takom prípade, keď si všetko hromadne zaúčtuješ. Ale nebude to prehladné. Vyplatíš mzdy zamestnancom, ale nebudeš vedieť komu si koľko vyplatila, lebo cez hromadný doklad to budeš mať v jednej sume.
zakovicova
19.04.06,11:57
a mozes mi napisat konkretny postup, ako vytvorit ten prikaz na uhradu bez uctovania?
vdaka
neznama22
19.04.06,12:47
1/ V prvom rade musí byť vytvorený nejaký doklad, ktorý budeš do príkazu načítavať.
2/ Pôjdeš cez Účtovníctvo/ Banka/ Príkazy k úhrade
3/ Zvolíš si Pridať
4/ V hornej časi (zaúčtuje sa na vrub účtu) si cez trojbodku vyber účet, z ktorého sa bude uhrádzať
5/ A v hornej časti okna je tlačidlo Pridať, ktoré keď stlačíš, tak sa dostaneš do zoznamu nevysporiadaných dokladov - neuhradených.
Z tohto zoznamu si vyberieš doklad, ktorý chceš nahrať do príkazu a potvrdíš cez OK. Doklad sa ti prenesie do príkazu.

Len dobré je mať v adresári na karte adresy vyplnené číslo účtu napr. dodávateľa, lebo ak dodávateľa použiješ na faktúre a takúto faktúru nahráš do príkazu, tak sa ti pekne doplní aj číslo účtu.

Vyskúšaj a uvidíš, nie je to nič ťažké.
zakovicova
19.04.06,13:17
vdaka za pomoc