cloockie25
27.08.14,16:05
Zdravim, potrebovala by som radu od mzdarok pracujucich v skolstve.
Som samostatny ucitel na sukromnej strednej skole (zakladny uvazok mame 23 hodin, nie 22), momentalne budem ucit piaty skolsky rok, cize by som mala by zaradena do plat.triedy 10. Moj uvazok predstavuje 18 vyucovacich hodin tyzdenne.
Na skole tiez pracujem ako skolsky psycholog s uvazkom 6 vyuc.hodin tyzdenne (neabsolvovala som formalne adaptacne vzdelavanie, ale ttoto uz bude treti skolsky rok na tejto pozicii, tak neviem, ci by som bola zaradena do 9.alebo 10.plat.triedy odbornych zamestnancov).
Okrem toho mam na skole funkciu vychovneho poradcu a tiez som triedny ucitel v jednej triede.
Deti nemam, do 2.piliera nie som zapojena.
Vedel by mi niekto orientacne napisat, aka mzda mi podla zakona prinalezi (a jej jednotlive zlozky)?
Pracujem na sukromnej skole, cize je mi jasne, ze riaditel sa nemusi riadit tabulkami, ale mesacne mi chodi 460 eur cistej mzdy, co sa mi zda dost malo.
Dakujem, prajem pekny den.
avalik
27.08.14,17:59
553/2003 http://www.zakonypreludi.sk/zz/2003-553

§ 1

(4) Tento zákon sa nevzťahuje na pedagogických zamestnancov a odborných zamestnancov základnej umeleckej školy, materskej školy, jazykovej školy a školského zariadenia v zriaďovateľskej pôsobnosti štátom uznanej cirkvi alebo náboženskej spoločnosti a inej právnickej osoby alebo fyzickej osoby, ak základná umelecká škola, materská škola, jazyková škola a školské zariadenie pri odmeňovaní postupuje podľa kolektívnej zmluvy alebo vnútorného predpisu, v ktorých sú podmienky odmeňovania upravené podľa Zákonníka práce.