Zitulda
02.09.14,13:10
Poraďte mi prosím, ako uložiť množstvo rodinných fotiek z rôznych udalostí? Ale tak, aby sa dali v prípade návštev pozrieť, ako predtým fotoalbumy. Ale aj také uloženie napr: akýsi prenosný prehliadač fotiek, kde by sa výmenou usb kľúča mohli pozrieť u rodiny fotky (z vnúčat, zo svadby či z osláv výročí?) Tie události by na tých usb boli z PC nahraté.
PC máme už zahltené fotkami, aj externý disk a nutne potrebujeme uvolniť C aj D disky aj externý...Rodiny vo Švajčiarsku, či v Maďarsku by uvítali keby sme ich navštívili a poukazovali fotky a nie je u nich k dispozícii PC..
Ďakujem Vám
Tweety
02.09.14,11:11
Som laik, ale napr. do digitálneho fotorámčeka.
mareko
02.09.14,11:37
Veď ak máš plný externý HD, tak si kúp ďalší. Externý HD je veľmi dobrý spôsob na uloženie fotiek. Maj jeden externý HD iba na fotky :)
erik555
02.09.14,11:45
jednoducho - na externe HDD, USB kluce...Rodiny vo Svajciarsku, ci v madarsku hadam maju TV s USB, alebo video prehravace s usb, alebo multimedialne centra s USB. Ked nie, tak prehravac na pripojenie k TV odnesies k nim ty :)
arizona
02.09.14,12:17
Bez PC mas moznost kupit digitalny fotoramik a tam pozriet fotky z USB kluca,alebo vacsina novsich televizorov ma moznost pripojenia USB.
Takziez vacsina boxov k satelitnym televiziam ma dnes uz taktiez koncovku USB


Na upratanie fotiek z PC
Mozes si kupit dalsi ext.disk s vacsou kapacitou.


Dalsie moznosti pre spravovanie fotiek...ak chces niekomu ukazat svoje fotky a druha strana ma PC :
-ukladat fotky na nejake externe internetove ulozisko http://softmania.sk/magazin/najlepsie-internetove-datove-uloziska
Mozes zdielat s kym chces...

Alebo si stiahni napr. picasa3. Mozes tam nielen upravovat fotky,ale si ich aj ukladat do albumov. Staci,ak das zdielat menovite s kym chces /pre ostatnych je nedostupne/ a oni si mozu pozerat na svojom PC tvoje fotky...http://www.slunecnice.cz/sw/picasa-3/
kopretinka
02.09.14,12:22