Danica janinia
20.09.14,10:29
Mam VŠ ucitelstvo vseobecnovzdelavacich predmetov, zaciatocnik a pracujem ako specialny pedagog-nekvalifikovany. Som v 9 plat. triede a prac. trieda 2. Ake mam moznosti dostat sa do vyssej platobnej triedy? Pomoze mi doktorat zo specialnej pedagogiky? malz alebo velky? a mozem sa potom oznacovat ako kvalifikovany spec. ped.? mozem sa potom zucastnit adaptacneho vzdelavania alebo kvalifikacnych skusok 1. a 2. stupna? Kam ma to posunie v plat. triedach?co by ste mi odporucili?
alaya1
20.09.14,10:08
Odporucim ti vystudovat rozsirujuce studium SP a urobit si potom 2.kv.skusku a si v 12.tr.
avalik
20.09.14,11:49
prelúskaj sa týmto http://www.porada.sk/t249792-zaradenie-do-platovej-triedy.html#post2597966 ... klikni aj na link v príspevku

"kvalifikačné skúšky" a už nerobia, v zákone si pozri pojmy "prvá a druhá atestácia"
---------------------------
doplnenie:

na 10. triedu potrebuješ mať kariérový stupeň "samostatný odborný zamestnanec" - kedy budeš zaradená je uvedené v § 27 zákona 317/2009, kvalifikačné požiadavky máš uvedené vo vyhláške 437/2009, príloha 2, Časť II. Školský špeciálny pedagóg,

áno na prvú atestáciu môžeš mať aj PhD. v odbore súvisiacom s výkonom tvojej pedagogickej činnosti a najmenej 3 roky pedagogickej praxe - vtedy budeš môcť byť zaradená do kariérového stupňa odborný zamestnanec s prvou atestáciou a vznikne nárok 11. triedu
- ale nikto ti teraz nezaručí, že o 5 rokov keď skončíš štúdium PhD. to bude platiť rovnako a ty budeš mať stále miesto špeciálneho pedagóga
Danica janinia
20.09.14,18:01
dakujem,a ktory zakon? a co teda odporucate?v sucasnosti si nemozem robit ani adaptacne, som uplny zaciatocnik a bez adaptacneho budem zaciatocnik asi aj o rok, dva... a nie som kvalifikovany specialny pedagog, preto chcem vediet ake mam moznosti nejak to zmenit.
Danica janinia
20.09.14,18:03
a kvalifikacne skusky nie su len inak pomenovane atestacie? zatial sa v tom orientujem len slabo :-)