SERVIS
29.09.14,18:35
Ahojte, neviete či zoberie banka ako ručenie pri úvere dom, ktorý mám v spoločnom vlastnictve so sestrou a či by bol potrebný jej súhlas? Dik
buchač
29.09.14,16:46
Túto otázku snáď a či predsa už len z princípu nemyslíš hádam aj vážne ...

Alebo aj hej ???
BXLmiami
29.09.14,17:33
Len so súhlasom spoluvlastníka.
buchač
29.09.14,17:36
Môj vyššie uvedený príspevok narážal na toto ...AJ na TOTO !!!

SERVIS
Zamestnanie - predvolené:
hlavný účtovník
http://www.porada.sk/member.php?u=556

Lebo takúto otázku by som čakal od nejakého laika a nie od vzdelaného jedinca...
pepa78
29.09.14,18:06
..ono tá otázka neni od veci...tiež vlastním spoločný dvor v podielovom spoluvlastníctve a svoj podiel som založil bez toho, aby s tým musel spoluvlastník súhlasiť...
BXLmiami
29.09.14,18:09
V banke?Moj spoluvlastnik bezo mna nedá ani ťuk,všetko Tatra banka bonzuje.Na všetko potrebuje môj podpis.
buchač
29.09.14,18:18
Ono je ale trooooooooošičku rozdiel medzi dvorom a domom.
pepa78
29.09.14,18:22
jasne že je,ale bez toho aby si vedel aký je to dom / či dvojgeneračný alebo aký / tak jednoznačná odpoveď neni
buchač
29.09.14,18:54
CITUJEM :
tiež vlastním spoločný dvor v podielovom spoluvlastníctve a svoj podiel som založil

PÝTAM SA:
Spoločný dvor a jeho podiely nie sú vždy určité.
Ide predsa o "ideálny spoluvlastnícky podiel"...
SERVIS
30.09.14,04:49
Jedného človeka je tu fakt škoda, je to ten čo sa všetkému rozumie, od varenia diétnej stravy až po trestné právo, všetko má v malíčku, všetko videl, všade bol.. sa divím že tu stráca čas s odpoveďami na otázky.. prečo to nedotiahol niekam vyššie?? je mu dobré vyslovene rýpanie do ľudí ktorí o jeho komentáre nestoja..
buchač
30.09.14,05:34