Pavla Rafajova Rafajova
09.10.14,19:35
.:)prosím vás, keď som študentka a mam 3 dohody o brigadnickej práci,viete mi povedat ako je to so zdanovaním? keď v jednej firme zarobím 60 eur, v druhej 48 eur a v tretej 60 eur, moje príjmy sú nad 159 eur.viete mi povedat , ci existuje sposob ako kvoli par euram neplatit 21% dan? žeby zmluva o dielo?..neviem sama... dakujem
Katy a R
09.10.14,17:38
neviem, čo robíš paniku .. je pravda, že vyhlásenie na uplatnenie NČZD môžeš mať podpísané len u jedného zamestnávateľa ... ale predsa si potom spravíš DP - a pri takomto príjme budeš mať preplatok na dani, ktorý ti DU vráti. možno všetku:) (to už záleží od príjmu)
- a ešte - že kde sa platí 22%-tná daň ?;)
taiko
09.10.14,17:40
Pavla Rafajova Rafajova
09.10.14,17:51
dakujem za odpoved. vieš, nepísala by som na poradu,keby to viem.ale aj tak ti dakuej za odpoved,aj ked je to pre teba bezpredmetna otazka...a práveže toho sa bojím,že mi nevrátia nič,ked je to nad 159 eur..čo je max. pre brigadnika a ja mam 163eur
Katy a R
09.10.14,17:59
nemusíš nič riešiť - zákon platí aj pre teba :) - mrkni sa na to - hore na lište klikni - zákon o dani z príjmu
ivka70
09.10.14,18:02
Mala by si si naštudovať viac o odvodoch a dani z príjmu, lebo panikáriš úplne zbytočne. Začni si čítať príspevky k zdaňovaniu tu na porade, dozvies sa veľa.

pripadne si nájdi mzdové kalkulačky k dohodám na internete, aby si vedela ako sa zdaňuje.

A inak, ani 22% ani 21% (ako si opravila) sa daň z príjmu neplatí.
Katy a R
09.10.14,18:51
to prečo mažeš ? - ve´d sa to aj dakomu inému môže zísť - či?
Kvaka
09.10.14,19:41